Nézettség

2014. október 14., kedd

78. rész Dal

Estére mindent a helyére raktam a szobába. A gitáromat pont a kezemben tartottam és a helyét kerestem, amikor kopogtak az ajtón. Odasétáltam és kitártam szélesre az ajtót. Gergő egy seprűvel a kezében mosolygott.  
-Kéne egy kis segítség odaát.- intett a fejével a folyosó végéhez.- Kiborítottam a mák gyűjteményemet, és kicsit káosz lett.
-Mák gyűjtemény? Hát te beteg vagy- röhögtem ki szerencsétlen Gergőt.-Ha ennyi eszed van, hogy mákot tartasz a szobádban, akkor old is meg.- majd egy cuppanós puszit nyomtam  a homlokára, majd nevetve bezártam az ajtót. Mosolyogva ültem le az ágyra, a még mindig a kezemben lévő gitárral.Ezer éve, hogy egy akkordot is pengettem volna. A szoba csendjében a gondolataim hangos lármává alakultak a fejemben. Csak úgy cikáztak a képek a fejemben. Egy mozdulattal megfogtam a gitár nyakát, a hevedert átlendítettem a vállamon és játszani kezdtem. Először régi Green Day dalokat játszottam le. Majd a pengető megállt a kezemben. Behunytam a szememet és szívből kezdtem játszani. Egy teljesen ismeretlen dallamot.

Már vagy egy órája ültem így a fejemben szóló dallamot játszva. Szinte az egész dal megvolt már, csak  szöveg hiányzott.
Megálltam egy percre és végig gondoltam az amiről írni szeretnék. Amiről akartam, hogy ez a dal szóljon. Majd elkezdtem énekelni.


"Csak a sötétben hiányzik a fény,
A napot is csak akkor hiányolod, ha havazni kezd.
Csak akkor tudod meg, hogy szeretted, mikor elengeded.
Akkor tudod meg milyen boldognak lenni,
Mikor szomorú vagy.
Akkor utálod meg az utat,mikor hiányzik az otthon.
Csak akkor tudod meg, hogy szeretted, mikor elengeded.
És elengeded" 

Az utolsó akkordot is lepengettem. A hangom elhalkult, és csak akkor vettem észre, hogy csorognak a könnyeim. A gitárt félretettem. Felálltam és elindultam az asztalomhoz. Leültem a székhez, elővettem egy papírt s tollat, majd elkezdtem írni. 
"Gergő!..."

37 megjegyzés:

  1. Szia ma keztem el olvasni a blogodat nagyon jó let siess a kövivel

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz köviiii?? Amúgy imádom a blogodat, az írásodat, az egész sztorit, mindent!! *.* ^.^

    VálaszTörlés
  3. Szia. Nagyon jó a blog *.* eszméletlenül jól írsz^^ remélem lesz folytatás:) másik blogot is olvastam már, de a tiéd a legjobb^^ amíg idáig el nem értem addig le se bírtam rakni*.* imádom^^

    VálaszTörlés
  4. Ajjj....mikor lesz már új rész??? Nmár nem bírom!!! Siess!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia' régebben már végig olvastam úgy egy nap alatt a blogot, de mivel vége szakadt abbahagytam, és többé nem is olvastam. De ma benézett és láttam hogy van új rész:DD nagyon örülök neki, mert zseniálisan írsz:33 folytasd és hozd minnél hamarabb a kövi részt
    Puszi:*

    VálaszTörlés
  6. Szia. Nagyon tetszik a blogod, attól a perctől fogva, hogy rátaláltam. Már az első pár fejezettől kezdve tudtam, hogy nagyon tehetséges vagy. Egy valamit elárulok: én team Zsomboros voltam ( mostanra persze team Gergős lettem ) és nem tudtam elfogadni, hogy, miért szakított Elz Zsomborral, miért nem bocsájtott meg neki, miközben Zsombor is elnézte, amikor ő csókolózott Rolival. Ezen kívül az elején tényleg volt egy kis SzJG-feelingem, de azóta megmutattad, hogy ez csak és kizárólag a Te világod, nem pedig Leiner Lauráé. 😉 Ami még tetszett, az az, hogy nem hagytad magad befolyásolni a kommentelők által cselekmény szempontjából, de a jótanácsokat megfogadtad. Örömmel tapasztalnám, ha hamarosan új résszel lepnél meg minket, hűséges olvasóidat. Nem kellene elhanyagold a blogot, ha már ennyien szeretik és követelnek újabb részeket. Azon kívül szívesen beszélgetnék veled, itt az e-mailem, ha gondolod, írhatsz... : liaralwaysfalse@gmail.com
    És várom a következő részt. NAGYOOON!!! :))
    Xx. Kincső

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszett a blogod. A napjaim hangulata nagyja Elz napján múlt. :) Már teljesen hozzászoktam a lapozáshoz,amikor halkan drámain megszólaltam "NE!" Hát elmondom mi történt,kifogytak a részek. :( Gyorsan folytasd! :)

    VálaszTörlés
  10. Folytasd!Ádámmal vmit csinálj.és Roli javuljon meg!!!

    VálaszTörlés
  11. Légyszíves hozd a következőt mert nagyon jó amit írsz de már rég nem volt rész

    VálaszTörlés
  12. Lécci folytasd!!Nagyon jó a blogod.Folytasd!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jól írsz, nagyon tetszik a blogod. Amint lesz alkalmad továbbírni írd mert nagyon jó *-* Nekem ez a Gergő nem szimpi... Zsombort jobban bírtam, meg Rolit is. :D Na de hozd a köviit, mert már kíváncsi vagyok mi fog történni ^^ ❤ By.: Merci 💎

    VálaszTörlés
  14. Mikor lesz folytatas?:(:♥♥^^

    VálaszTörlés
  15. Kérlek kérlek kérlek!!! Most kezdtem el olvasni és nagyon szíven ütött, hogy milyen régóta nincs új rész. Ugye nem akarod abbahagyni?? Én még mindig Roli párti vagyok úgyhogy kérlek ne hagyj kétségek között.

    VálaszTörlés
  16. Szia! Nagyon tetszik a blogod, minden egyes részt szívesen olvastam. Vártam, mikor tudom olvasni a legújabb részeket. Először Rolinak és Elzának drukkoltam. Majd belépett a képbe Zsombor, aki (most ki fognak rám akadni a Team Zsomborosok) már akkor sem volt szimpatikus, amikor összejött Elzával. A hab a tortán volt, amikor megcsalta azzal a... szóval Daniellával. Persze egy kicsit igazságtalannak találtam Elztől, hogy ő meg csókolózott Rolival, és Zsombor megbocsájtott neki, de ő meg nem Zsombornak.
    Már előttem írták, hogy az elején SZJG feelinget váltott ki, de már nem is hasonlít rá. Mégis megőrizte a jó színvonalat, minden tiszteletem a tiéd.
    *Átlépek rabszolgahajcsár üzemmódba* KÖVIT!!! MIT ÍRT GERGŐNEK? MI FOG TÖRTÉNNI???

    VálaszTörlés
  17. Lécci lécci lécci hozz új részt!!!
    Please...annyira jo amit irsz!!❤ imádom.

    VálaszTörlés
  18. Miert tunsz el mindig? Kérlek hozz újabb részeket!! Sokan szeretnénk olvasni a történeted de igy nem tudjuk:/ pls pls kérjük a kovit

    VálaszTörlés
  19. Most komolyan vége?! 2 hét alatt elolvastam az egészet és most vége van? :( Remélem folytatod, vagy írsz valamit, hogy vége lett... Nagyon tehetséges vagy szerintem az íráshoz. ;) Vezetsz még egy blogot? Mert ha igen, akkor mond a címét! :D
    Hozzd azt a részt! :D :3

    VálaszTörlés
  20. Ha esetleg az történt,hogy elfelejtetted a jelszót(ami előfordulhat),akkor folytasd egy másik blogon,kommentbe írd a nevét,és FOLYTASD!! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia.Nagyon jó lett.IMÁDTAM
    Ajánlom egyb. Figyelmetekbe ezt a blogot nekem elnyerte a tetszésem.
    LINK:http://roxanaelete.blogspot.hu/?m=1

    VálaszTörlés
  22. Ez most komoly?! Itt ülök a nappaliban hajmali fél négykor, hallgatom a bátyjám horkolását és ezt mind azért, mert nem birtam lerakni a blogodat olyan nagyon-nagyon jó!! Nagyon-nagyon szépen kérlek, hogy folytasd, mert beleőrülök ha nem tudom mi lesz... ><

    VálaszTörlés
  23. Annyira Jooooo csak azt sajnálom hogy kb. Minden blogot így abbahagynak...remélem nálad nem lesz így Legyszi kovit

    VálaszTörlés
  24. miért nincs rész?? tegnap keztem el olvasni de nagyon elnyerte a tetszésem!! <3 imádom <3 mikor lesz kövi?? :/ volt olyan rész amin sírtam (amikor Roli elment) meg amikor nevettem (a sok hülyén ezalatt többnyire Marcit meg Ben-t értem) nagyon jó pls folytasd!!! <3 <3 <3 :*

    VálaszTörlés
  25. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  26. http://bloggeregy.blogspot.hu/?m=1
    Sziasztok :) azt hiszem ez a blog folytatása bár én még nem kezdtem el olvasni csak átfutottam az 1. részt (na ez értelmes volt) és a szereplők illetve szerintem a sztori is ugyanaz :) bár a 81. résztől indul és más az író is de én azért kiváncsi vagyok és elolvasom :)

    VálaszTörlés
  27. Neeeeeeeee......Már 2016 van és nincs új rész...Legyen pls mert nagyon kíváncsi vagyok

    VálaszTörlés
  28. Igen, tényleg van neki egy folytatása: egy gimis lány élete 2 címmel tudok rá találni a folytatásra. 😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna! Ezt a blogot már rég nem írom, ha van is folytatása azt nem én írom és semmi közöm hozzá. Sajnos több rész itt nálam már nem lesz fent. Megértéseteket köszönöm!

      Törlés
  29. Mikor lesz folytatás?😟
    Annyira jóóóóó 😍

    VálaszTörlés
  30. Szia nagyon nagyon tetszik folytasd nagyon gyorsan egy nao alatt elolvastam!!!

    VálaszTörlés