Nézettség

2013. május 15., szerda

Első rész

Augusztus 31, Vasárnap

Költözés.Mivel az új sulim a fővárosban található, ezért kollégiumba kell mennem szeptembertől. Ez eddig oké is lenne, ha ismernék bárkit is az új sulimból. 
-Na nem baj, nem esünk pánikba Elz. Ez egy buli lesz.Fogd fel úgy!!- Jézusom magamban beszélek. Na mivel koleszba kell mennem, ezért már ma elkezdtünk összepakolni anyával a legfontosabb holmikat.Ha rajtam múlna a deszkámmal és a gitárommal+a naplómmal mennék fel Pestre. De mivel anya is itt van ezért nem csak ezekkel vágok bele a gimibe. 
-Szeretnéd vinni a kutyádat is?- mutatta fel anya a plüsskutyámat amit még kis koromban kaptam.
-Igen. Tedd a zöld bőröndbe.-utasítottam. Persze hogy viszem magammal. Ez meg milyen kérdés? Tizenegy órára elkészültünk a csomagolással. Öt bőrönd lett tele. Ha valaki ezt látná azt hinné hogy kilakoltattak anyuék. Pedig nem. Csak holnaptól a nagyvárosban fogok tanulni.És az király lesz. Azt hiszem.
Tegnap este érkezett a csomag a suliból. Tele mindenféle iskolai holmival. Házirend, térkép a suliról (?), és a tornafelszerelés. Természetesen egység melegítő, fehér fekete színben. A pólón és a nadrágon is a suli neve és logója.  Erkel Ferenc Művészeti Tagozatos Gimnázium. Ide fogok én járni szeptembertől.. Húú még nem nagyon gondoltam bele, a Szeptember mindjárt itt van. Pontosabban holnap már megkezdődik számomra a gimnázium. OMG.
Kimentünk a pályaudvarra és váruk a vonatunkat. Anyáék elkísértek, mert tutira vették hogy nem fogom megtalálni egyedül a kollégiumot. Sőt szerintük az állomáson eltűnnék. Jó érzés amikor az ember szülei bíznak a lányuk képességeiben.
A vonat befutott az állomásra. Apától elköszöntem, ő nem jön velünk. Hosszan megöleltem majd felszálltam a vonatra. Ledobtam a cuccaimat és az ablakhoz mentem.
- Vigyázz magadra a nagyvárosban. Mutasd meg nekik mit tudsz!- Kiabált fel apu. Én csak elmosolyodtam és bólintottam egyet.A vonat elindult én pedig intettem apunak. Egyre messzebb kerültünk az állomásról míg nem teljesen elhagytuk. Levágtam magam az ülésre anyával szembe.Nem volt kedvem csevegni. Bedugtam a fülhallgatót a fülembe és max hangerőre tettem a zenét. Négy óra múlva megállt a vonat. Hát megérkeztünk. Felkaptam a cuccokat és leszálltunk. Anya egy taxit intett le mondván ő hamarabb odatalál mint mi tömegközlekedéssel. A taxis segített bepakolni majd megkérdezte hová lesz a fuvar.
-Erkel Ferenc Művészeti Tagozatos Gimnázium-suttogtam alig hallhatóan.
-Egy művész lánnyal van dolgom?- mosolygott rám. Hát ne voltam valami beszédes kedvemben, ezért bedugtam a zenelejátszómat és kibámultam az ablakon.A szemem sarkából láttam, hogy anya megrázza a fejét. 25 perc alatt megérkeztünk. Kiszálltunk, kivettem a csomagokat míg anya kifizette a taxist. A gördeszkámmal a kezemben néztem a sulira. Hát itt volnák. Az új sulim.
-Megyek megkérdezem merre van a kollégium.-mondta anya aztán ott hagyott a suli előtt. Na szép. Most mit csináljak egyedül? Leültem a lépcsőre a bőröndökkel, és vártam.
- Hát te mit csinálsz itt egyedül?- hallatszott mögülem egy hang. Megfordultam és megláttam egy srácot aki rám mosolygott. Wow. Valami furcsát éreztem, de nem törődtem vele.
-Ülök- válaszoltam közömbösen. A srác felröhögött, majd elment. hát ennyit erről. Párperc múlva anya jött vissza. Kezében egy kulccsal és egy térképpel(??) . Mi van itt mindenhez térképet adnak?
Megkerestük a koleszt és a szobámat. Amikor benyitottunk egy üres szobát találtunk. Két ágyal. Áá szóval lesz egy szobatársam. Hurrá!. Ledobtam a táskám és lehuppantam az ablak melletti ágyra. Na ha már elsőként én vagyok itt akkor én választok ágyat. Anya körbenézett a szobában. Megállapította hogy elég jó állapotban van a szoba. Na ja. Még szép mivel egy elit gimibe jöttem. Ez a létszámban is meglátszik. Tizenegy fő. Kicsit fura mivel általánosban harmincan voltunk. Na mindegy csak megszokom. Anya elkezdett kipakolni.Mivel mindig szóltam hogy, "azt ne oda, máshová gondoltam" vagy "ne azt ne vedd ki". Így hamar megunta, és mondta hogy inkább rám hagyja a pakolást. Anya elköszönt mivel ment vissza a vonata. Elköszöntem tőle, majd anya megjegyezte hogy vigyázzak magamra, ne mászkáljak egyedül sehova, főleg ne éjszaka. Hosszas monológ után de végül is elindult. Amikor lekísértem és beszállt a taxiba, akkor döbbentem rá,hogy mostantól egyedül vagyok. Áááá!! Felsiettem a szobába és elkezdtem a pakolást. Éppen egy Green Day posztert raktam a falra amikor egy lány nyitott be a szobába.Pár másodpercig furán néztem rá majd leesett hogy ő lesz a szobatársam. Gyorsan besietett és ledobta a cuccait a padlóra.
-Szia, Elz vagyok- ugrottam le az ágyról. A lány kicsit megszeppent de hamar feloldódott és elmosolyodott.
-Hali és Léna vagyok.Szereted a Green Dayt?-nézett a falra amin már öt poszter volt fenn.
-Aha. kedvencem. És te szereted?- kérdeztem tőle. A lány megrázta a fejét. Óóó. Francba.
-Nem a kedvencem, de azért van pár jó számuk.-túrt a hajába. Na, hála égnek. Folytattam a pakolászást és ő is elkezdte. Közben tök jól eldumáltunk. Jó fej csajszi. Kora este elkészültünk mindennel. Elég jól berendezkedtünk. Léna része is elég jó lett. Tele fotókkal (Fantasztikus tájképek ) Egy csomó fotó kellék meg ilyenek. Na most kezdek el izgulni hogy mi lesz holnap.
Folyt.köv...

4 megjegyzés: