Nézettség

2013. május 15., szerda

Második rész

Szeptember 1, Hétfő

Ma van az első nap az új suliba. Áááá. Reggel fura mód korán keltem. Az új ágy még szokatlan volt. Léna még aludt. Megnéztem a telefon kijelzőjét. Háromnegyed nyolcat mutatott. Úristen elkésünk. Kipattantam az ágyból és odamentem a másik ágyhoz.
-Léna kelj fel!-ráztam meg a karját.- Hallod. Elfogunk késni!
-Hümm? Mi az?-nyöszörgött. Ez hihetetlen. Persze hogy az első nap  elkésünk.
-Kelj fel! Elfogunk késni.Elaludtunk!
-Mi?-pattan fel. Na végre. Kapkodva elkészültünk.  Amikor úgy véltük mindketten tűrhetően nézünk ki elindultunk. Léna felvette az asztalról a fényképezőgépét, én meg a gördeszkát. Szerencse a kolesz a suli mellett van, szerencsénkre. Berohantunk az épületbe és tanácstalanul forgolódtunk körbe. Most hová kell nekünk menni? Öt percünk volt csengetésig.
-Kérdezzük meg attól a tanártól ott.-mutatott Léna egy kopaszodó hapsira. Ö lehet csak én voltam így vele de nem volt éppen szimpi. De hát mit tehettünk. Odamentünk.
-Elnézést, megtudná mondani merre találjuk a 9/c termét?- kérdeztem. A hapsi felénk fordult és felvonta a szemöldökét.
-Nolám, két perc múlva csöngetnek és maguk még csak azt sem tudják hol a termük.Mondhatom szép.Első emelet.-legyintett és elment. Hát ez a fazon se lesz a kedvencem. Felfutottunk a lépcsőn és megkerestük a terünket. A folyosón csak kettő volt. Nem volt nehéz megtalálni mivel az ajtókon egy névsor volt. Így a folyosóvégén lévővolt a miénk. Nagy levegőt vettem és ránéztem Lénára. Ő biztatóan biccentet egy olyan aféle "menj már" nézéssel. Hát oké. Lenyomtam a kilincset és benyitottam. A tanár még nem volt bent. Szerencse. Két üres hely maradt már csak. Egyszemélyes padok. Na szép. Szerencse két egymás melletti hely maradt szabadon.Lénával leültünk majd gyorsan körbenéztünk. A terem színes volt. rengeteg kép volt a falon. Festmény, fotó, plakát meg hasonló. 
-Szasztok csajok-"köszönt" egy magas srác. Hirtelen elröhögtem magam. Azért ez vicces.
-Hali- köszöntem vissza. Mert hát úgy illek, vagy nem?
Nem volt több időm nézelődni (még a fele osztálytársamat sem volt időm megnézni) na de majd lesz még elég. Kinyílt az ajtó és 
belépett az ofőnk. Gondolom ő jött mivel ma négy osztályfőnöki óránk lesz.
-Szervusztok gyereke. Széperdey Károly vagyok. Az osztályfőnökötök. Remélem mindannyian elfoglaltátok a szobátokat, és megismerkedtetek a szobatársaitokkal.-kedves az ofőnk. Nekem szimpi. Sajnos az ofő nem folytathatta a mondandóját mert valaki a szavába vágott.
-Minden király. van egy atomjófej' szobatársam, aki itt ül.-mutatott maga mellé. Hátranéztem és akkor megláttam azt a srácot aki tegnap a lépcsőnél megszólított. ó szóval osztálytársak lettünk. NA erre kíváncsi vagyok.
-Jólvan Marci örülök hogy ennyire jól kijöttök egymással. De mi lenne ha ezt később közölnéd az osztállyal?-mosolygott rá az ofő. Szóval a vicces gyerek Marci. Aha na már majdnem kész az osztály. 11-ből már tudok kettőt + magamat. Hurrá. Észrevettem hogy a lépcsős srácpont mögöttem ül. Na jó. Ez most valami tréfa akart lenni? Bah. És kicsöngettek.Na végre. Az ofő kiment szünetre majd elkezdődött a nyüzsi. Épp a zenelejátszómat babráltam amikor észrevettem hogy valaki áll a padomnál. Fenéztem.És mit látnak szemeim a lépcsős srác. Na, akkor lássuk. Barna haj ami egyenes volt és a szemébe lógott. egyszerű fehér póló, farmer, deszkás cipő. És egy nagyon szép mosoly.
-Hali-mosolygott rám. Ennek kajak egy fogkrém reklámba lenne a helye.
-Szia- néztem rá egy pillanatra.
-Roli vagyok. te pedig..?
-Elz- válaszoltam egyszerűen. 
-Örvendek. Tegnap nagyon morcinak tűntél a lépcsőn-mosolygott. Morci? Hát ez honnan jött? Jézusom.
-Fáradt voltam, akkor érkeztem.-most őt tényleg ez ennyire érdekli?  Mielőtt válaszolhatott volna egy lány jött oda. Elég vidám volt. Színes fölső és egy hatalmas  mosoly az arcán. Hát ő tényleg örült valaminek. Azt pontosan nem tom minek.
-Sziasztok, Kitti vagyok. ti pedig Roli és Elz-Na ezt most pontosan honnan a fenéből tudja? Elég furán nézhettünk rá mivel a lány elröhögte magát.-Nyugi nem nyomoztalak le titeket, csak kaptam mailt az osztálynévsorról és a közösségin utána néztem kik lesznek az osztálytársaim.- mosolygott még mindig. Jah így már értettük. Amúgy nem vész csaj. Vicces mennyi energiája van. Roli ráült a padjára és ott ücsörgött a szünet további részében. Az osztályon körbenézve láttam hogy egy srác a telefonját bújja végig fel se nézett belőle ha valaki szólt hozzá. Meg volt még egy lány vörös hajjal aki tökegyenes háttal lapozott egy magazint. Hát azt pontosan nem tudom hogy neki ez így kényelmes-e de nekem a nézése is fájdalmat okozott. Egy másik srác egy ötszáz oldalas könyvet olvasott a padján ülve. Ő ebbe feledkezett bele. Meg volt két srác aki a tévét bambulta. Azt pontosan nem tudtam mit néznek én még életemben nem láttam. A többiek egymással beszélgettek ismerkedtek. Talán egy jó fej osztályba csöppentem vagy kitudja. Egy biztos, becsengettek.
FOLYT:KÖV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése