Nézettség

2013. május 18., szombat

Ötödik rész

A dupla magyar után mindenki fellélegzett. Az én pechem hogy még a kedvenc tantárgyamat is egy...hümm "nagyon rendes" tanár tartja. Aha milyen szép is lenne. Az rögtön látszott hogy engem nem kedvel. Pedig nem tudom mit követtem el ellene. A dupla magyar után végre  egy nagyon jó hangulatú ének óra következett. Az ének tanárnő nagyon kedves. Juci néni az órán felmérte, hogy kinek milyen hangja van. Körbekérdezte ki játszik-e hangszeren és milyenen. Az osztályunk elég muzikális. Nagyon sok jó hang van. És Roli. Áááá fantasztikusan énekel. Igazi Rockstar. A tanárnő mindenkit hívott az énekkarra, hogy menjünk. Kitti,Regina egyből jelentkezett. Én mondtam hogy még meggondolom. A nagy éneklés után következett egy elég kemény matek. Szabó tanár úr nem nagyon törődött az első órával. Ledarálta a tanmenetet és már bele is vágott a tanításba, ami nem tetszett sok mindenkink. Marci szóvá is tette:
-Tanár bá', nem szeretne minket megismerni?-lóbálta a kezét.
-Lesz elég időnk. Itt az egész tanév. Amennyiben nagyon szeretnél bemutatkozni, jövő órán elsőnek te fogsz felelni.- ezzel le is zárta a beszélgetést. Matek után következhetett egy kis angol óra. A suliban ezt az egy nyelvet lehet csak tanulni. Így aki általánosba németet tanult megszívta. Mivel sokan vannak akinek az angoltudása kimerül a "Thx, WTF?, Sorry, Yes, No" szavaknál, ezért az alapoknál kezdtük. Ami rám nézve jó mivel én angolt tanultam eddig is de mivel nem tartottam nagyon fontosnak ezért nem igen törtem magam vele. Így ott kezdem szinte ahol a többiek. 
És következett a rémálmom. Dupla tesi. Dupla magyar, dupla tesi? Ez valami vicc? Bah. Lénával lesiettünk az öltözőbe, de amikor beléptünk eléggé meglepődtünk. Mivel nem csak Kitti és Regina tartózkodott ott. Három lány ült felöltözve az egyen melegítőbe. Ránézésre úgy néztek ki mint akik most léptek ki egy sportmagazinból. Amikor észrevettek minket nyávogtak egy sziasztokot. És ennyi volt a kommunikáció. Hozzáteszem nem valami szimpi lánykák. Az egyiket Daniellának hívják, a másik kettőnek nem hallottam a nevét. Hogy őszinte legyek nem is nagyon érdekelt.  Kerő Márta a tesitanár úgy döntött az első alkalommal foglaljuk el magunkat, játszunk meg ilyenek. Amúgy egy érdekesség a tesióráról. Nem csak a mi osztályunk volt csak. Egybe vagyunk tesin az A-sokkal is. Hurrá. Elég savanyú egy társaság. Jah és még valami Daniella egész végig Roliékon csüngött. Egyre jobban ellenszenves ez a csaj. Vele még lesznek bajok.
FOLYT.KÖV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése