Nézettség

2013. május 16., csütörtök

Negyedik rész

Szeptember 2, Kedd

Arra ébredtem hogy üvölt a telefonomból a Green Day-Holiday című szám. Még soha nem csengett így de tudtam ki az. Tegnap mindenkinek beállítottam egy csengőhangot hogy tudjam ki hív. Ránéztem a telóra és megláttam Roli vigyorgó képét a kijelzőn. Mit akar ez ilyenkor? Háromnegyed hat múlt.
-Ki az ilyenkor?-fordult egyet Léna az ágyon.
-Roli.
-Mit akar?-ült fel végül.
-Nem tudom.-bámultam még mindig a telefont amiből egyre hangosabban szólt a zene.
-Talán ha felvennéd megtudnád.-ásította. Vettem egy nagy levegőt és fogadtam a hívást.
-Haló?-szóltam bele kicsit rekedtes hangon.
-Szia Elz. Csak azért kerestelek ilyen korán hogy megkérdezzem nincs e kedved velem reggelizni?
Mi van? Ez egy randimeghívás akar lenni? Na ne. 
-Pontosan miért is hívtál hajnalok hajnalán?-kérdeztem kicsit furán. 
-Azért amit az előbb mondtam.-röhögött a telefonba. Ez meghibbant? Biztosan.
-Te beteg vagy-röhögtem- Ha nem haragszol én még aludnák.Na hali.-tettem le a telefont. Ez most komoly?
-Mit akart?-jött oda Léna kicsit feldobódva.
-Elhívott reggelizni.- Lénának felcsillant a szeme.
-Mi? Tényleg? Ez de ari tőle. És mit válaszoltál?-ugrált előttem. 
-Hogy beteg és leraktam.- ekkor Léna abbahagyta az ugrálást. Pár másodpercig komolyan nézett majd elkezdett röhögni. Jó hangulatban ébredtünk, jó inkább ébresztettek.De nem baj. Legalább volt időnk elkészülni rendesen. Lezuhanyoztam, hajat mostam. Elég jól sikerül beszárítanom a hajam. Hurrá. Felvettem egy fekete leggings-t, egy zöld pólót és a fehér conversemet. Na indulásra készen. Megvártam míg Léna is elkészül, majd együtt indultunk át. 
-Hali csajok-köszönt Tomi ahogy kiléptünk a szobából. Egy sejtésem volt. Ezek minket vártak. Roli rám mosolygott mire én elé álltam.
-Kösz a reggeli ébresztést. Nagyon jól esett a kedvességed. De ha máskor esetleg nem hajnalban akarsz reggelizni talán veled tartok-szóltam oda neki, majd megfordultam és elindultam. A suliba lépve valami furcsát vettem észre. Hangos zene szólt. Azt hiszem még ismertem is. Calvin Harris- i need your love .
-Ez micsoda?-fordultam körbe.
-Zenének hívják. Nálatok nincs?- Röhögött Marci.
-Nem Marci. Életemben még hasonlót sem hallottam.- mentem bele Marci hülyülésébe.
-A sulirádió szól éppen.Elég jó számokat játszanak. Ismerem a mostani rádiósokat.-mondott egy értelmes választ Roli. ÁÁ szóval itt van sulirádió. Egyre jobban tetszik ez a hely. Tök feldobódva léptem az osztályba. A többiek már ott voltak. Köszöntem mindenkinek majd megkérdeztem jön e valaki büfébe. Léna, Kitti is velem jött. A büfében rengeteg fincsi kaja volt. A büfés néni nagyon kedves. Látta hogy nem tudok választani így mondott pár dolgot ami elmondása szerint érdemes megkóstolni. Így az osztályba egy üveg Sprite-al meg egy csokis kuglóffal tértem vissza. Az osztályba kész káosz volt. Bence épp a padon akart átugratni miközben Máté folyamatosan vette fel videóra. Hát valami hihetetlen volt. Mármint nem úgy értem hogy annyira jó volt hogy csak úgy lestük. Ááá.Bence hatalmasat borult. Amit nagy tapssal díjaztunk.
-Ez hihetetlen. Nem hiszem el hogy ennyi eszetek van. És ha komolyan meg sérül?- háborodott fel Regina.
-Nyugi van. Max csak 3 agysejtje lesz. Annyi is elég neki. Néz rá. Nem az agyával fog hódítani.-adta meg a választ elég viccesen Tomi. Na ja. Az tény hogy Bencének nincs sok esze. De vannak így még így páran az osztályba.
-Mi lesz az első óránk?- szólalt meg Tomi. 
-Dupla magyar- válaszoltam izgatottan. Elég jó vagyok benne. Még szerencse.Már nagyon kíváncsi vagyok ki lesz a magyar tanár. És erre már nem kellett sokáig várni. Az ajtó kinyílt és belépett a magyar tanár...akivel  már volt alkalmunk megismerkedni első nap. Na ne már.
-Üdvözlöm az osztályt. Harócs Tibor vagyok a magyartanár. Nos az elején tisztáznám hogy nem az a fajta tanár vagyok aki tűr  bármilyen lazaságot, szemtelenséget és a kütyük használatát az órámon- na szép. Még csak lesem ült már mondta a magáét. Mér nem lehetett egy olyan magyar tanár aki kedves? Neeeeem.
Éppen szenvedtem amikor a tanár megkérdezte ki megy Írószakra. Na persze hogy még azt is ő tartja. Király. Feltettem a kezem mire a tanár elég furcsán nézett rám majd erőltetetten felröhögött. Most ennek mi baja? Elég furcsán néztem rá. Nem tudtam mit tartott viccesnek. Nem kellett sokáig ezen gondolkoznom mert a tanár elmondta.
-Ez érdekes. Egy lány gördeszkával? Nem hittem volna hogy ezt megélem de ez vicces.Nos hát akkor kíváncsian várom mit fog maga produkálni. Amennyiben nem felel meg az elvárásoknak, hamar repül. Remélem világos voltam-húzta gúnyos mosolyra a száját.Ilyen nincs.  Hogy lehet az hogy egyből engem talál meg? És mi az hogy repülök? Na várjon csak. Meglátja mire vagyok képes.
FOLYT.KÖV

1 megjegyzés:

  1. Szia! Most kezdtem el olvasni, nagyon tetszik! Ennél a bejegyzésnél már sírva röhögtem. Gondolkoztál már rajta, hogy kinyomtasd és beköttesd könyvnek? Szerintem megérné. Ennyi után is bizton merem állítani.
    Elég hosszú, nagyon várom, hogy minnél több szabadidőm legyen.
    Imádom! Sok sikert minden továbbihoz! :)

    VálaszTörlés