Nézettség

2013. május 16., csütörtök

Harmadik rész

A második osztályfőnöki is hamar elment. Azzal ment el az óra hogy megbeszéltük kinek mi a plusz tárgy amit felvesz. Ez amolyan szakkör. Mindenki azt választja amihez tehetséges vagy valami ilyesmi. Érdekes szakok jöttek ki:Én ugyebár az Író szakot választottam, de a zenei is érdekelt. Erre a szakra még egy ember jelentkezett. Ádám. Hát elég magának való. Nem igazán kommunikált eddig senkivel. Na hát lehet össze kéne haverkodni vele ha már együtt megyünk erre a szakra. Na a többiek is elég jó szakokat választottak. Volt még fotógráfia, amire szinten ketten mennek: Léna(szinte éreztem) és Bence. Zene szak: Roli, Tomi és Levi. Rajz szak: Kitti, Marci, Máté. Táncszakra pedig egyedül Regina megy. Kár hogy Léna nem az én szakomra jön. Legalább egy jó baráttal lennék. Ádám elég.. hümm na mindegy. Megpróbálok vele kommunikálni. Amíg az ofő adminisztrált mi elkezdtünk ismerkedni. Kicsit furcsa volt hogy mindenki az én padomhoz jött de most hát ez van. Egy ember kivételével mindenki egy helyen volt és egymás szavába vágva beszéltek.  Na vajon kilehetett? Természetesen Ádám. Az agyamon már az is végig futott hogy nem író szakra megyek, de akkor anyáék csalódnának meg hasonló. Úgyhogy el kell viselnem valahogy. Amúgy elég jó fej mindenki.
-Héj Elz. Te deszkázól?-Nézegette a deszkámat Tomi.
-Jah. Már vagy öt éve.- válaszoltam neki unottan. Most mért olyan meglepő hogy egy lány deszkázik? 
-Na ne. És sikerült megállni már rajta?- röhögött Marci. Na szép. Mért kell egyből degradálni? Szó nélkül felálltam és kikaptam Tomi kezéből a deszkát és kifutottam az udvarra. A többiek egy darabig értetlenül néztek majd kijöttek. Lecsaptam a deszkát és elindultam. Csináltam pár trükköt majd az osztályom felé néztem. Mindenki tátott szájjal nézett.
-Na akkor szerintem erről ennyit- mentem oda hozzájuk. Elég nagy tapsvihar keletkezett. Észre sem vettem hogy nem csak az osztálytársaim figyelnek. Az udvar tele volt. Mindenki engem nézett. Fütyültek, tapsoltak meg éljeneztek. Na azt hiszem így kell első nap kitűnni a tömegből. 
- Te hallod. ezekből én a felét még csak nem is ismerem. Nem hogy megtudnám csinálni- dicsért meg Marci. A szünet további részében elkezdtünk hülyülni. Mindenki bemutatta gördeszkás tudását. Roli egész jó, de ezt nem hangoztattam mert tisztában volt vele. A legviccesebb Marci volt, aki még életében nem állt deszkára.Akkorákat zakózott hogy már sírtunk a nevetéstől. A szünetnek vége lett. Mindenki beviharzott a terembe. Az ofőnk már ott volt. Lediktálta az órarendet, felolvasta a házirendet és mondta hogy "nem szeretne túl sok panaszt az év folyamán a tanároktól". Külön hangsúlyt fektetett abba hogy elmondja az iskola lehetőséget ad más szakokra is sulin kívül. Van suliújság, kosárlabda csapat, színjátszó szakkör, énekkar Stb... Elég jól hangzott a suliújság dolog. Ezen még lesz időnk gondolkodni a hétvégéig. Az ofő elköszönt és mondta hogy készüljünk fel otthon lélekbe hogy már holnaptól keményen elkezdődik az idei tanév. Hurrá. Összepakoltam a cuccaimat és  megvártam Lénát hogy együtt menjünk vissza a koleszba. Mielőtt kiléptünk volna a terembe Levi utánunk kiáltott.
-Héj lányok. Este tanévkezdési összejövetel lesz a mi szobánkban. Megvagytok Hííívaaaa!- beszélt értelmesen. Lénára ránéztem.Ő nagyban bólogatott hogy menjünk. Na jó. 
- Oké, majd átnézünk.-válaszoltam és kimentünk. A szobánkban bepakoltam holnapra és ránéztem a netre. A facebookon 9 ismerős felkérésem volt. Mind az osztályból. gyorsan visszajelöltem mindenkit, majd láttam hogy betölt az msn is. Szintén volt függőben lévő felkérésem. Roli,Levi, Marci, Bence,Máté, Regina, Léna,Kitti. Mindenkit hozzáadtam a listához majd kiléptem. Lénával megnéztünk a Kedves John-t, ami mindkettőnknek nagyon tetszett . Fél hat fele átmentünk a fiúkhoz. Ahogy a szoba kinézett, az valami borzalom volt. Nem igaz hogy két nap alatt ilyen rendetlenséget csinálnak. A bőröndök szanaszét hevertek az ágy mellett, ruhák az ágyon, gitár, laptop stb...Leültem egy zsámolyra majd félre nyúltam a gitárért. Megpengettem. elég jól hangzott. Hirtelen mindenki csendben lett és rám nézett. Most mi van?
-Mit néztek így?- röhögtem.
-Tudsz gitározni?-ült le mellém Roli. Hirtelen köpni nyelni nem tudtam. Valami megfogott már az első napon benne. Próbáltam nyugodt maradni ezért válasz helyett lefogtam az akkordot s elkezdtem játszani. Hamar felismerték a számot. Green day-boulevard of broken dreams. Mindenki énekelte. Aha volt egy két furcsa angol szöveg. Például Tomi valamit halandzsázott. Szerencsére egy valaki tökéletes kiejtéssel énekelt.És hát elég jó hangja is volt. Roli. Én gitároztam ő énekelt . Húúú. Valami erősen szúrni kezdett a mellkasomban ahogy néztem. WOW. Elég jó hangulatban telt az este. A bulinak az vetett véget hogy egy nő jött be a szobába és mondta, hogy mindenki vonuljon vissza a saját szobájába. Elég jó este volt. Na de holnaptól kemény tanulás vár minket. Megkezdődik a tanítás.
FOLYT.KÖV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése