Nézettség

2013. május 22., szerda

Hatodik rész

Szeptember 3, Szerda

Borzalmas nap. Egész éjszaka forgolódtam. Akkor még nem tudtam miért aludtam ilyen rosszul, de ez mára kiderült. Levertnek éreztem magam az orrom betagadt, nyelni nehezen tudtam. És a  legjobb lázam is volt. Léna reggel adott lázcsillapítót és egy nagy csomag zsebkendőt (szerinte szükségem lesz rá). Szóval a mai napot a szobában töltöm, egyedül. Hurrá. Léna késésben volt így nem sok mindenre volt ideje. Gyorsan felírta az orvos címét egy lapra, hogy oda találjak. Felhívtam anyuékat hogy elmondjam beteg vagyok. Visszagondolva ez rossz ötlet volt, mivel anyu felfújta az egészet. Azt akarta hogy az első vonattal menjek haza. Erről sürgősen lekellet beszélnem. Olyan indokokkal mind például, hogy hosszú az út, pihenésre van szükségem meg hát nagyon lemaradnák a tanulnivalókkal. Hosszas monológ után végül letett arról, hogy hazautazzak. Éljen. Kikászálódtam az ágyból. A tükörbe nem kellett volna belenéznem. Úgy néztem ki mint egy zombi. Jézusom. Nagy nehezen összekaptam magam és elindultam az orvoshoz. Amúgy nagyon jó hogy rögtön az első héten betegedek meg. Ez egyszerűen remek. Az orvos kiírt erre a párnapra és azt mondta hogyha hétfőn is rosszul leszek jöjjek vissza. Hazafelé útba esett egy gyógyszertár így kitudtam váltani a felírt gyógyszereket. A nap már régóta tartott. Vagyis ezt csak én hittem, mivel amikor megnéztem mennyi az idő rájöttem hogy még tíz óra sincs. Halálra fogom unni magam egyedül. A szobába érve ledobtam a gyógyszereket és visszafeküdtem. szerencse a laptopom életben tartott. Az msn üres volt. Mondjuk ez érthető mivel suli idő van, így meglepődtem amikor felugrott egy ablak. Tomi volt az. Egy percig hitetlenül bámultam az ablakra ami narancssárgán villogott. Várjunk csak. Neki éppen nem kémia órán kéne ülnie?? 
Tomi üzenete: Hali. Mi van te is ágynak dőltél? :D
Elz üzenete: Jah. Ezek szerint nem csak én. :)
Tomi üzenete: Szerencse. Így nem unom szét az agyam.
Elz üzenete: :) Meddig írt ki az orvos?
Tomi üzenete: Egész hétre :DD Téged?
Elz üzenete: Szintén.. Mondjuk annyira nem jó. kiszakad a mellkasom a helyéről :(
Tomi üzenete: Nekem csak az orrom folyik.. Kicsit túloztam a dokinak.. :P
Elz üzenete: Lógós! :)
Tomi üzenete. :D 
Elz üzenete: Am Roli ??
Amint elküldtem rögtön meg is bántam. Ez annyira átlátszó. Nem is értem mért kérdeztem. De ciki.
Tomi üzenete: Szerintem halálra unja magát nélkülem :DD
Elz üzenete: LOL... Átjössz beteglátogatóba? Van pár PS- játékom. Egyedül uncsi...
Tomi üzenete: Megyek 
Tomi kijelentkezett. 
És a napom megmenekült. Gyorsan felkapkodtam a zsebkendőket a földről, és arrébb raktam a gyógyszereket. Amúgy nem tudom minek ennyi gyógyszer. Nem használ egyik sem. Tomival játszottunk de nem sokáig mivel belázasodtam és inkább alvásra volt szükségem. Amúgy meg Tomi jó fej. Mondta hogy holnap is átnéz mert állítólag "űberkirály'" játékaim vannak. A nap további részében aludtam. Akkor ébredtem fel amikor valaki kopogott. Ránéztem az órámra. Fél kettő. Gondoltam ha Léna az csak nem kopog a saját szobájába. Így feltápászkodtam. Gyors  pillantás a tükörre. Öö inkább nem fűznék hozzá semmit. Kinyitottam az ajtót és akkor legszívesebben ezzel a lendülettel vissza is csuktam volna. Ugyanis Roli állt az ajtóban. Hűű nagyon helyesen nézett ki, amit rólam nem lehetett elmondani. 
-Szia- nyújtogattam a pulcsimat.
-Szia- mosolygott. Az a mosoly valami elképesztő. -Hogy vagy?
-Hát az igazság az hogy nem túl jól. Bejössz? -pillantottam rá egy kicsit félénken. Ácsi. Miért is vagyok zavarban?? Ez nem vall rám. Jh már tudom mert Roli most jött be a szobámba. Áááá és én valami borzalmasan nézek ki.
-Gondoltam unod magad, így hát benéztem.- ült le az egyik zsámolyra.
-Kösz ez rendes tőled.- erre csak legyintett egyet. Körbenézett majd megfogta a gitárom és elkezdett rajta játszani. ByeAlex- Kedvesem. Amúgy az eredetit nem szeretem de a Roli féle változat az valami hihetetlen volt.  Roli még marad egy órát, de amikor megjött Léna elment. Ajj. Amikor Roli elment Léna kíváncsian nézett rám.
-Mi az? Mért nézel így?-röhögtem. Áúú ez fájdalmas volt. 
-Júúúúj. Mi van közted meg Roli között??-ugrált. Hogy mi van?????
-Semmi. Nem tudom mért kérdezed.- mondtam nyugodtan. Léna valamin gondolkozott majd megvonta a vállát és kivette a táskájából a házikat. Remek. Az első héten már ennyi ház?? Na ne.!!
FOLYT.KÖV 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése