Nézettség

2013. május 25., szombat

Tizedik rész

A versenyt a helyi gördeszkaparkban tartották. Mivel nem volt messze gyalog mentünk. Amikor odaértük már rengetegen voltak. Sok ismerőssel összefutottunk. Megtaláltam a regisztrációs sátort és odamentünk. Gyorsan neveztem a versenyre. A szervezős hapsi kicsit furcsán nézett de nem szólt semmit. Mivel csak egy kategória van ezért a fiúk ellen fogok versenyezni. Ez még jól is elsülhet. Nem izgultam amiatt hogy rajtam kívül egy lány sem lesz. Ez várható volt. A tömegben megláttam a fiúkat. Éppen bemelegítettek. Roli mellett Daniella képén egy hatalmas fogsor villantós mosoly. Nem volt sok kedvem de muszáj volt odamenni. Leviék csodálkoztak, hogy tényleg versenyezni fogok. Azt hitték csak viccelek. Hátén nem szoktam. Csatlakoztam a többi gyakorlóshoz.A versenybíró szólt hogy mindenki aki részt vesz menjen oda és húzzon egy sorszámot. Nem volt túl sok versenyző kb. negyvenen lehettünk. A többi  fiú furcsán nézett, hogy mégis mit csinálok én itt, de nem nagyon zavartak. Bíztam magamban. Tizennyolcadik leszek. Az nincs túl korán se túl későn. Tomi a hetedik lesz, míg Roli a harmincegyedik. Mivel a mezőnyben csak amatőrök vehetnek részt, volt akik nem nagyon voltak jók.És Tomi következett. Nem volt rossz, bár voltak trükkök amik nem igazán lettek jók. De összességében egy erős menetet produkált. Előttem egy srác elég nagyot borult. És én következtem. Amint a pályára gurultam a közönség nagy tapssal és füttyel díjazta a bevonulásom. Vettem egy nagy levegőt és elkezdtem. Próbáltam minél bonyolultabb trükköket bemutatni mivel nem akartam valami tök alap dologgal kiállni. Egy egy ugrásnál a közönség ujjongani kezdett. Próbáltam koncentrálni hogy ne boruljak fel.És sikerült. Megcsináltam. Amint végeztem nagy ováció tört ki mindenkiből. A suliból sokan odajöttek és gratuláltak. Rolit nem láttam sehol. Ami furcsa hogy Daniellát sem. Egy darabig nem törődtem vele. A verseny nem állt le. Folyamatosan jöttek mentek a versenyzők. Odaszóltam a többieknek, hogy elmegyek veszek egy Sprite-ot. Mivel nem igazán tudtam merre kéne keresnem körbe körbe jártam. Míg végül megtaláltam. Egy doboz Sprite-al (hihetetlen mennyit kérnek egy üvegért )mentem tovább gondoltam szétnézek. Egyszer csak megláttam Rolit és Daniellát. Daniella Roli nyakában pihentette a kezét és úgy csevegtek. Hirtelen rengeteg minden lepörgött  az agyamban. Fussak el vagy menjek oda?. Az utóbbit választottam. Mosolyt erőltettem magamra és odamentem. Roli ahogy megpillantott eltolta magától Daniellát.
-Pff Miattam igazán kár abbahagynotok amit csináltok. Igazán nem akartam megzavarni semmit sem.
-Félreérted ezt az egészet- jött oda Roli.-Nem csináltunk semmit sem.-most vagy én vagyok a hülye és beképzelek olyan dolgokat amik igazából ott sincsenek, vagy Roli hibbant meg. 
-Véletlenül nem kellene felkészülnöd a versenyre? Nagyon gyomorforgató amit itt csináltok.
-Mi nem csináltunk semmit. Elz várj már!- kapott a kezem után.-Beszéljük meg a dolgokat. 
-Még is mit akarsz megbeszélni? Én nem leszek neked a játékszered akivel kedvedre ellehetsz majd lecseréled.-rántottam ki a kezem a szorításából.
-Tudom, hogy te írtad a levelet!-kiáltott utánam. Na szép. Még a levél is. 
-Mégis honnan veszed? Ne hidd aszt hogy bármikor is írnék neked levelet.- vágtam a képéhez. Már épp mondani akart valamit, de közbevágtam.-Nehogy azt hidd egy percig is érdekeltél. Nekem nincs szükségem egy ilyen alakra mint te. Menj és nyűgözz le mindenkit a menő deszkázásoddal. Utána meg hagyd hogy körülnyüzsögjenek. Én ebben nem veszek részt-azzal megfordultam és faképnél hagytam. Piros pont amiért csak utána kezdtek el potyogni a könnyeim. Léna a mosdóban talált rám.
-Már mindenhol kerestelek. Most jön Roli.-jött be Léna.
-Nem érdekel!-válaszoltam.
-Mi történt? Roli olyan idegesen jött vissza ahogy még nem láttam. Vele voltál?- tapintott a lényegre. Válasz helyett csak bólintottam egy aprót.
-Na állj fel, és gyere. - nyújtotta a kezét, én pedig megmarkoltam. Amikor visszaértünk Roli volt a pályán. Nagyon jól csinálta. Amikor végzett, nem jött oda. Tomival elvonult. Valamit nagyon beszéltek. Amikor minden versenyző sorra került, a bírák elmentek meghozni a döntést. Fél óra múlva vissza is tértek. Egy magas srác kezdte felsorolni a helyezéseket. Tomi a tizedik helyen végzett. A harmadik helyezett egy barna hajú srác lett. Nem nagyon emlékeztem rá, de biztos jó volt. Majd a srác folytatta.
-A második és az első hely között nagyon szoros volt a meccs.De valahogy dönteni kellett. Így a második helyezett nem más mint....dobpergés ...Dajbán Elza!!- mi?? ezt nem hiszem el. Felfutottam az emelvényre és átvettem a díjat. A srác meg is jegyezte hogy ő inkább nekem adta volna az első helyet. Hihi. Aztán következett az első hely. Roli nyerte a versenyt.  Úgy gondoltam a továbbiakban már nem szándékozok maradni így szóltam a többieknek hogy eljövök. Léna és Kitti jöttek velem. Léna majd kicsattant hogy én lettem a második. De nem nagyon figyeltem rá. Elmerültem a saját gondolataimba.
FOLYT.KÖV 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a blogod! :) Imádom, várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök h tetszik :) A nap folyamán még lesznek részek :)

      Törlés
    2. Fuu én nem szoktam blogokat olvasni...de a tiéd nagyon király és nagyon imádom a kezdetektől.... egyszerűen imádom :)

      Törlés
    3. köszönöm :) nagyon jó h ilyen véleménnyel vagytok róla :)

      Törlés