Nézettség

2013. május 23., csütörtök

Nyolcadik rész

Szeptember 8, Hétfő

A vasárnapról csak röviden annyit, hogy borzasztó volt. Teljesen kikészültem. Léna hazajött és nem értette mi a bajom. Gyorsan beavattam. Mondta, hogy Daniella egész héten Roliék társaságában volt. Kisírtam a szemeimet. A vasárnap úgy telt, hogy egyik percben bőgtem a másodikban kiabáltam és dühöngtem.
Reggel úgy néztem ki mint aki az egész éjszakát végigsírta.és ez nem áll távol a valóságtól. Összekellet szednem magam, mivel nem mutathatom, hogy mennyire fáj ez az egész. Vettem egy nagy levegőt és magamra erőltettem egy nagy mosolyt. Léna is felkelt és elkezdtünk készülni. A szombat esti dologról egy szót sem ejtettünk. Vidáman beszélgettünk teljesen átlagos dolgokról, mint például hogy milyen a hajam? Ez a fölső kövérít? És még egy tucat  hasonló kérdések. Léna elmesélte hogy van egy pár rendes tanár, és még több kevésbé jó fej is. Mivel múlthéten hiányoztam sok tanárral még nem találkoztam. Amúgy pedig ma lesz az első írószak. Vidáman, nem mutatva a valódi érzéseimet mentünk át a suliba. Útközben hozzánk csapódott Kitti is aki izgatott volt a rajzszak miatt. Elmentünk a büfébe és egy Kólával, Sonkás szendviccsel gazdagabban mentünk fel a terembe. Az osztály fele már ott volt. Máté és Regina egymással ordibáltak. Valami filmen vesztek össze ami tegnap volt. Levi és Bence egymást ütögették, hogy kiderítsék ki az erősebb. Ádám szokás szerint nem vett tudomást semmiről csak olvasott. Marci, Tomi és Roli meg valamit nagyon néztek Máté telefonján. Levágtam magam a székre tudomást sem véve a mögöttem ülő hármason. A táskámban matattam amikor Roli jött oda. Furcsán néztem rá. 
-Mi van?- kérdeztem "kedvesen".
-Neked is szia.-mosolygott. Ez hihetetlen. Azok után ami történt még van mersze mosolyogni rám? 
-Kinyögnéd végre mit akarsz?-nem volt kedvem bájcsevegésre, hamar túl akartam esni ezen a beszélgetésen.
-Hű de rossz kedved van. Csak azt akartam kérdezni hogy miért rohantál el szombaton?
-Nem volt kedvem tovább maradni.-álltam fel és ott hagytam. Kimentem a mosdóba és levágtam magam a padlóra. Abba a percben kicsapódott az ajtó és Léna lépett be.
-Most azonnal állj fel.- parancsolt rám. - Azon még nem gondolkoztál, hogy megkérdezhetnéd tőle hogy mégis mi van közte és Daniella között? Lehet hogy csak egy félreértés.- mondta. 
-Nincs kedvem erről beszélni. Legfőképpen Rolival beszélni.-és megszólalt a csengő. Mindketten visszafutottunk az osztályba és csak reménykedtünk hogy nincs bent még Harócs. Még csak azt kéne. Pech hogy épp akkor ment. Így utána érkeztünk meg. 
-Nocsak. Elmagyaráznák a késésük okát?- de jó. Már csak ez hiányzott.
-A mosdóban voltunk.-válaszolta Léna.
-Üljön le egy hang nélkül.Maga itt marad- nézett rám. Mi??- A múltórai anyaggal kezdheti is a feleletet.- nyitotta ki a naplót. Még szerencse hogy megtanultam.Mondjuk ez azért nem fair. Elmakogtam az anyagot, majd Harócs befirkantotta az ötöst. De  jó második hét és már van egy felelet jegyem.
-Remélem az írószakra késés nélkül megtud érkezni- vágott oda. Pff. Kölcsönös szimpátia. Az óra kegyetlen lassúsággal telt. Kicsöngetés után megszólalt a sulirádió. Avril Lavinge-Smile című szám. Felültem az asztalra és beszélgettem Lénával, amikor hirtelen megjelent az ajtóban Daniella és társasága. remek. Amint meglátta a keresett személyt aki természetesen Roli volt, mosolyogva odament hozzá. Milyen jó hogy pont mögém. Elkezdett nyávogni a fiúknak miközben Roli mellett állt. Több se kellett fogtam magam és kimentem. Lementem az udvarra és felültem egy üres padra. Az udvaron lézengett pár diák de nem sokan voltak. Léna és Kitti kijöttek és csatlakoztak. Elég jól elbeszélgettünk. Az angol órák a második emeleti nyelvi teremben voltak. Az asztaloknál fülhallgatók voltak elhelyezve és négyszemélyes padok voltak. Mi az utolsó előttit választottuk.Én Léna, Kitti és Ádám leültünk. Mögénk természetesen Roli négyese ült. Mögém sajnálatos módon Roli került. Szép angol órák lesznek. Mr. Sefrild ismertette a tanmenetet angolul. A fél társaság nem értett semmit mivel nem tanultok angolt. Én egy két mondatot azért értettem de azért voltak hiányosságok. A dupla angol után, matekóránk következett Szabó tanár úrral. Mivel nem voltam múlt órán nekem nem kellett dolgozatot írnom, de a többiek nem úszták mg. Mondjuk meg tudtam volna írni mivel megtanultam,de mindegy. Így tudtam segíteni a többieknek. Amíg Lénának diktáltam valaki hátulról megrúgta a székem. Roli mosolygott rám. Azt akarta hogy segítsek neki. Hah na azt lesheti. Sátánian elmosolyodtam és visszafordultam. Roli motyogott valamit, de nem nagyon érdekelt. Marciék felé dobtam egy cetlit amin a válaszok voltak.Majd végül Tominak segítettem. Roli még egyszer megrúgta a székem. Elég ideges fejet vágott. 
-Hallod segíts már- sziszegte. Pechére a tanár akkor szólt hogy mindenki fejezze be. Ekkor Roli idegesen ledobta az asztalra a tollát majd beadta üresen a lapot. Utólag kicsit bánt, de megérdemelte. Regina összeszedte a dolgozatokat. A tanár felfogta majd kiment.
- Miért nem segítettél?- háborodott fel Roli.
-Miért is kellett volna?- mosolyodtam el. Roli idegesen kiment a teremből.
A többi óra szinte elrepült. Volt még egy rajz és egy töri óránk. Majd következtek szak órák. Átmentem Ádámmal az írószakra. Rajtunk kívül még öten voltak. Három a-s lány és kettő b-és fiú. Az óra elég jó volt. Írókról beszélgettünk. Ádám a maga módján kommunikált, de ez is valami. Harócs természetesen kóstolgatott. Házinak kaptunk egy témát amit jövő órára meg kell csinálni. Egy állatról kell írni egy mesét. Én örültem a feladatnak. Írószak után megvártam Lénát. Fotográfiára tizenegyen járnak. Neki is nagyon tetszett az óra. Délután megírtam a házit majd felléptem msn-re. Amint betöltött Kitti rám is írt. Azt ecsetelte hogy mennyire király a rajz szak, meg hasonlók. Hirtelen felugrott egy ablak. Tomi írt. Másolom:
Tomi üzenete: Cső. Mi van veled meg Rolival?
Elz üzenete: Semmi....
Tomi üzenete: Jah.. azt észrevettem.. Min vesztetek össze?
Elz üzenete: Semmin..
Tomi üzenete:Látom bőbeszédű vagy..na most megyek. 
Elz üzenete: ok. szia
Elz kijelentkezett.
De jó. Még Tominak is feltűnt. Ha Rolinak Daniella kell akkor én nem állok az útjukba. Pff. Szép pár.
FOLYT.KÖV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése