Nézettség

2013. május 25., szombat

Tizenkettedik rész

Szeptember 16, Kedd

Végre van okom boldognak lenni. Nem kell azon erőlködnöm hogy láthatatlannak nézzem Rolit.Meg semmi. Mivel gondoltam hamar elkészülök mivel Roli az ajtóban fog várni. Ennél inspirálóbb dolgot nem tudnék kitalálni. Így szerelmesen tele jó kedvel kezdtem el készülődni . Léna kicsit csodálkozott hogy mit pörgök itt reggel korán. Aztán beindult az agya neki is, így értette. Mivel előbb elkészültem meg Léna is mondta hogy nem akar útban lenni menjek csak nyugodtan nélküle. Amikor kiléptem Roli csak ugyan ott állt. Deszkás cipő, fehér v nyakú póló, és egy fekete farmer. és az ellenállhatatlan mosolya. 
-Jó reggelt- köszönt és magához húzva megcsókolt. 
-Szia.- mosolyogtam rá amikor elengedett. A kezeit az enyémre kulcsolta és úgy indultunk el. Mivel az iskola 2 percre van nem nagyon tudtunk belemerülni a beszélgetésbe, sajna. Amikor beértünk a suliba az aulában megpillantottuk a büfébe ácsorgó Daniellát. Amikor észrevett minket, rögtön elfordult. Jah igen. ezt az egész Daniellás ügyet még nem beszéltem meg Rolival, de ennek is eljön majd az ideje. Az osztályban szokás szerint állt a bál. Marci és Bence két asztal tetején ..hogy mit is csináltak azt pontosan nem tudom. Roli felült a padom tetejére így én leültem a székre. Még két perc sem telt el Regina lépett oda hozzánk.
-Nagyon édibédi ahogy így egymásra találtatok, de örülnék ha leszállnál a földre. Lendvay tanárnő szeretné hogy részt vegyél az énekkarban. Szerinte kivételes tehetség vagy. Mondjuk én nem ezen a véleményen vagyok vele, de ő szeretné hogy gyere, így hát nincs mit tennem- Regina kedves mint mindig. 
-Kösz majd átgondolom-akartam lerázni de nem sikerült.
-Most kellesz mivel péntekre rakták az évköszöntő bulit és a fellépéshez kellesz. Úgyhogy ma délután négykor az énekteremben- ezzel el is ment. De jó. El is felejtettem  pénteket. Az első gimis buli. Már múlt héten meg akarták rendezni de valami közbejött így erre a hétre tették. Rengeteg fellépés lesz. Sokan fognak fellépni ének és zenés produkcióval. És ezek szerint én is köztük leszek. És elkezdődött a dupla magyar. Harócs belépett a terembe és már szólította is a felelőt. Aki természetesen én voltam. Felálltam és kezdem a feleletet. Volt tegnap egy olyan érzésem hogy meg kell tanulnom ha kell szó szerint az anyagot. És jól tettem. Kaptam pár keresztkérdést de Harócs nem tudott belekötni így morogva beírta az ötöst. Hurrá. Aztán váltott is a következő felelő. Léna. Hát ő tegnap inkább fényképezgetett de a magyar könyvét nem éppen fogta a kezében. Gyorsan súgtam neki pár fontos infót hogy mit mondjon. Azt valahogy elnyökögte, de hármasnál nem lett jobb. Ezzel abba is maradt a magyar terror. Hurrá. és kicsöngettek. Mivel a mi törzshelyünk az osztály így mi nem mászkálgatunk le az udvarra feleslegesen. Ha friss levegőre van szükségünk, kinyitjuk az ablakot. Roli a büféből jött vissza és letett az asztalomra egy Sprite-ot. Megköszöntem majd valami furcsára lettem figyelmes. Tomi valamit letett Léna padjára. Egy müzliszelet volt. Köztudott hogy az Léna kedvence. Csak bámultam, hogy ezt Tomi honnan tudja és a legfontosabb hogy miért adta neki. Már nem volt időm lerohanni Lénát mivel becsöngettek, és ismét Harócs lépett be. A következő órát is feleléssel kezdte, de most nem volt túl szerencsés a felelő aki Marci volt. Láttam rajta hogy fogalma nincs hogy miből is kellene. 
-Na kezdheted fiam- szólt Harócs arra utalva hogy elkezdheti.
-várom a kérdéseket-mondta Marci halál nyugodtan. Ő azt a technikát választotta hogy elhiheti hogy tudja miből kellene neki most éppen felelni. A baj hogy Harócsot nehéz átverni. Így kérdezni kezdte az anyagot.
-Mondj valamit Rómeó és Júlia kapcsolatáról.
-Hát elég nagy marha volt Rómeó hogy egy csaj miatt megölte magát. -mindenkiből kitört a röhögés. Harócs pedig köpni nyelni nem tudott. Bevágta az egyest Marcinak majd leültette. Mást már nem feleltetett. Szerintem éppen még sokk alatt állt.Amikor vége lett az órának Harócs még feladott egy házi dolgozatot Rómeó és Júlia kapcsolatáról. remek, még egy plusz. Nincs még elég. Aztán következett az énekóra. Gondoltam hogy az óra azzal fog elmenni hogy Juci néni (mert mi csak így hívjuk) engem füzögetett hogy menjek énekkara. Mivel a vége felé meguntam rábólintottam. Egye fene. Angolon ismét nem csináltam semmit, de most már partnerem is akadt. Roli is már tanult általánosban angol így egymást szórakoztattuk. Majd következett a dupla tesi. Ide terveztem Lénával a beszélgetést. Hogy mégis miről maradtam le. Ő persze nem mondott semmit, csak terelt.Persze megértettem, hogy valami van amit  nem akar elmondani de azért kicsit csalódott voltam. majd kiheverem. Tesin eléggé szenvedtünk. Amúgy még egy plusz dolog Daniella eléggé zavaró volt. Próbáltam nem törődni vele de nehezen ment. Nem leszünk puszipajtik az már biztos.
FOLYT.KÖV  

1 megjegyzés: