Nézettség

2013. május 24., péntek

Kilencedik rész

Szeptember 12, Péntek

A héten próbáltam minél kevesebbszer tudomást venni Roliról. A hét vége fele megunta és ő is ugyanígy tett. A többiek nem értették, hogy most éppen mi van, de nem volt senkinek kedve beavatni a másikat. 
És végre péntek. Kedvenc nap mivel csak öt óránk van. Mondjuk nem a legkönnyebbek, de legalább hamar szabadulunk. Reggel amikor Lénával beértünk az osztályba mindenki valami deszkás versenyről beszélt. Mivel ez engem is érdekelt odamentem és megkérdeztem mégis mi van?
-Elz te honnan jössz? A Marsról?-döbbent le azon Levi hogy miért is nem tudom hogy mi lesz.
-Intelligens vagy mint mindig Levi. De nem. Képzeld nem a Marsról jöttem.- forgattam a szemeimet.
-A városban gördeszkabajnokságot rendeznek. Ma délután lesz a verseny. Bárki részt vehet, nincs megkötve se kor se semmi.-nézett fel a telefonjából Tomi. Hümm ez nem is olyan rossz. Lehet én is benézek.
-Pontosan hány órakor lesz? És ki megy?-kérdeztem.
-Kettőkor.Szinte mindenki eljön nézőként a suliból. De versenyezni csak én és Roli fogunk.
-Ez esetben nem csak ti.-vigyorogtam.
-Na ne. Te is indulni akarsz?-vágott döbbent képet Levi. Megvontam a vállam és leültem.Az angolóra elég unalmas volt. Azért teljesen az alapoktól nem valami érdekes, mivel pont ezt még én is tudom. Ajj. Valamivel elkellet ütnöm az időt így a zenelejátszómat nyomkodtam óra végéig. Az aulában összefutottunk Danielláék csapatával de egy pff hangot hallatva már tovább is mentünk. Nem tartozik a kedvenc diákjaim közé. Szerencse nem kell vele egy szakon lennem, mivel még azt is megkérdőjelezem hogy tud értelmesen beszélni. Vagy netán írni. Így ő a zeneszakot választotta, ahova éppen Roli is jár. Na bumm. Törin Fejtő tanárnő Tomit feleltette, akinek fogalma sem volt hogy miből kéne felelni sőt az se biztos hogy tudta, hogy töri óránk van. Na szép. Így gazdagabb lett egy egyessel. Hupsz. A magyar és matekóra nem nagyon hatot meg senkit, mondjuk Harócs elég zabos volt ma. NA de következett az osztályfőnöki óra. Nagyon jó hangulatú volt. Az ofő kitett magáért. Egész órán játszottunk. Mindenkinek egy osztálytársunkról kellett véleményt írni. A feladat tetszett. Mivel névtelenül kellett csinálni. Kicsit gondolkoztam, hogy vajon kiről kéne írnom. Gondoltam Léna alapból kiesik mivel őneki személyesen is eltudom mondani. Így valaki olyat kellet választanom akinek nem hiszem, hogy  szemébe tudtam volna mondani. Amikor az ofő szólt hogy mindenki vigye ki a lapot Regi szólt, hogy inkább összeszedi ő. Az ofő bele is vágott amint összerendezte a lapokat. 
-Nos akkor kezdjük is: "Regina! elég zabos csaj. Nem nagyon tudom mindig követni, hogy éppen most éppen mi a baja. De bírom. :D" Nos ez a sajátos módján...kedves.-mosolyodott el az ofő. Regina abban a pillanatban kikelt magából és tudni akarta, hogy ki írta. De pechére nem szólt senki egy mukkot sem. Mindenki tiszteletben tartotta, hogy ez most névtelenül fog zajlani. Így az ofő folytatta. Valaki Lénáról írt. Ezen kicsit meglepődtem, de örültem neki. Léna tudta, hogy, nem én voltam mivel nem így fogalmaznék, mint ahogy a titkos rajongó fogalmazott. És amikor az ofő egyszer csak a nevemet mondta eléggé meglepődtem. 
-"Elz! Gyönyörű lány. Bírom a stílusát. Deszkázik, gitározik és egyéb jó dolgok. De ezek mellet  elég fura dolgai is vannak. Az egyik percben minden remek és oké, a másikban meg teljesen bekattan és nem szól hozzám." Nocsak.- ennyit fűzött hozzá az ofő. Én meg tátott szájjal próbáltam emészteni a dolgokat. Ezt csak Roli írhatta. Ki más írná azt hogy nem beszélek hozzá? Aztán az ofő folytatta:
-"Roli!Amikor megismertem nagyon jó fejnek gondoltam. Azt hittem kölcsönös a szimpátia. de tévedtem ahogy egy személy képbe került." Nolám, látom itt van egy kis feszültség a levegőben.-ezzel az ofő órának vége is  lett. Gyorsan kimentem az osztályból, nem akartam Roli szemébe nézni, mert sejtettem, hogy rájött hogy én írtam neki. Így meg sem várva Lénát, gyorsan felmentem a koleszba és elgondolkodtam Roli üzenetén. Összeszedtem magam és írtam egy sms-t Lénának hogy elmegyek a deszkás versenyre. Szerintem úgy értette hogy nézni megyek. Így amikor leértem talpig deszkás cuccban és a deszkámmal kicsit meglepődött.
-Öö az oké, hogy deszkás versenyre megyünk, de szerintem ezek a cuccok nélkül is beengednek.-dörzsölte a homlokát Léna. 
-Nem nézőnek megyek. Én is versenyezni fogok.- mosolyogtam. És elindultunk.
FOLYT.KÖV

3 megjegyzés:

  1. Szia:) hogy csináltad meg hogy a mutató egy szörny legyen?:)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó.
    Végre egy blog ahol szepen fogalmaznak:)
    Nekem egy kicsit az SZJG-re hajaz a tortenet de ettol meg jo!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon király,kedvenceeem

    VálaszTörlés