Nézettség

2013. szeptember 28., szombat

76. rész: A hír(ek)

A nyárban az a rossz, hogy nagyon gyorsan telnek a napok. Észre sem vesszük és már két hét el is telt. Ami ilyenkor a nyár elején még nem annyira számít.
Jövő héten kezdődik a sulis tábor. Addig még miénk Tomiék nyaralója. Hurrá.
Gergővel összhangba kerültünk. Mivel együtt járunk. Na de ez részletkérdés. Nagyon jól elvagyunk. És azt hiszem, kezdek nagyon-nagyon belezúgni. Amitől kicsit félek.
A délelőtti melegben. (meleg? Inkább kánikulába) ültünk a 5teraszon és beszélgettünk az élet fontos kérdéseiről. Mint például, nem égett e le az arcom, h jó szögben süt e meg a nap és társai. Persze azért néha értelmes dolgokról is szó esett, mint például ki mit tervez nyár végére, vagyis az utolsó hónapra.
- Zúzunk fesztiválozni- mondta Marci és összepacsizott Levivel. Ezek szerint ők ketten vesznek be a fesztiválozásba. Hát nem is tudom. Ahol ezek ketten megjelennek. Háát. Sok szerencsét fesztiválozók, innen üzenek nektek és kívánok sok sikert. Szükségetek lesz rá.
Ha-ha-haa.
- Egy hét olasz- lelkesedett Léna. Mindenki beavatott, hogy hol töltik a nyár utolsó heteit, csak egy ember nem. Gergő.
- Hát? Te nem mész semerre?- fordultam Gergőhöz.
- Egyedül sehova. Amúgy meg Görögországba. Két hétre.- mondta közömbösen. Miii??? Két hétre?? Ááá és én addig mit csinálok nélküle? Szerintem észrevette, hogy lesápadtam mivel megfogta a kezem és a szemembe nézett.
-Természetesen csak akkor megyek, ha velem jössz - és itt azt hiszem elájultam, vagy sokkot kaptam. Szóhoz sem jutottam. A többiek húztak meg éljeneztek én nem nagyon kapcsoltam. Gergő meg csak vigyorgott.
-Uristen. Uristen.- pattantam fel a helyemről és egyenesen leterítettem Gergőt mivel ráugrottam. Ezzel nem is lett volna baj. HA mondjuk Gergő áll, vagy legalább számít az érkezésemre. De mivel egyik sem, ezért ráugrottam és a napozó pedig eltörött. Hoppá. Felpattantunk s néztük a kárt, amit én okoztam.
-Hupszi- vakartam a fejemet kétségbeesetten.
-Semmi gáz. Van még pár száz ilyen a garázsban. No para.- szólt Tomi én pedig megnyugodtam. Én jobbnak láttam, hogy a földre ülök és nem török össze még egy napozót. Gergővel megbeszéltük ezt az egész Görögországi nyaralást. Hogy hogyan jött, mit szólnak a szülei meg ilyenek. El sem hiszem ezt az egészet.
-Lex lábhoz- hívja Gergő a kutyáját én meg felemeltem a lábam alatt futkosó Zsepit. Imádom. Annyira kis cuki. Lex pillanatok alatt Gergő előtt termett.
-Elviszem megfuttatni. Sietek.- majd egy gyors puszit adott a homlokomra majd elsietett Lexel.
Leültem a többiek elé Zsepivel és játszottunk, míg Tomi Egy határozott mozdulattal fel nem pattant és a telefonját tartotta a kezébe, amit olvasott.  
-Mi az?- kérdeztük egyszerre valamennyien.
-Roli.
-Mi van vele?- pattantam fel és Tomival szembe álltam.

- Hazajött. Itt van Magyarországon.- mondta. Én pedig leejtettem Zsepit a kezemből a döbbenettől. Ahogy mindenki. 

8 megjegyzés:

  1. Szia!!Nagyon jò és izgalmas !!Kövit!!:)De legközelebb ha nemtudsz részt hozni lécci ìrd ki !!:))mert mindennap reménykedtem hogy raksz fel részt..és mindennap megis néztem de nem volt..:/nekem csak ezaz egy kérésem lenne..különben nagyon jò blog..kedvencem :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben. Bocsánat h sokáig nem írtam, de még géphez jutni sem volt mindig időm :/

      Törlés
  2. Szia! Most én leszek a rossz: eddig imádtam. Megèrtem, hogy itt a suli, és bár helyesírási hibák mindig voltak, most még több van. Az egész olyan szedett-vedett. Gergö és Elz járnak, te pedig ezt csak egyetlen mondattal lerendezted. A régi írásodat akarom!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos egyet kell értenem, mert régen sokkal hosszabban leírtál mindent hogy mit gondol Elz és az annyira jó volt, de most..:/ ettől függetlenül nagyon szeretem a blogodat de azért jó lenne ha újra a régi lennél!:)

      Törlés
  3. mért nem lessz folytatás... :( pedig team roli

    VálaszTörlés
  4. Kövit gyorsaaan! Nem tudok mit olvasniii!!!! <3<3

    VálaszTörlés