Nézettség

2013. augusztus 14., szerda

70. rész: Madrid

A mostani rész nagyon rövid. Egy betekintést írtam Roli szemszögéből. MA hozom a rendes részt is estefelé.:) xoxo


*Roli szemszöge*

Hasogat a fejem. Nem nagyon emlékszem mi történt tegnap este. Csak halvány emlékfoszlányok rémlenek. Kivánszorgok a konyhába. Nem otthon vagyok, az rögtön leesik. Jony háza ez. Rémlik valami, hogy velük buliztam az éjjel. Megkeresem a holmimat majd felöltözök. Rendesen eláztam az éjjel. Előkotrom a kocsi kulcsot, majd elhagyom a házat. Jól jönne egy fejfájás csillapító, mert olyan érzésem van mintha ütőkkel vernék a fejemet. Kihajtok az útra, majd egyenesen a házunk felé veszem az irányt. Leparkolok a feljárón, majd mielőtt kiszállok, veszek egy pillantást a tükörre. Borzalmasan festek.
Halkan felosonok szobámba, majd magamra zárom az ajtót. Levetem magam az ágyra és kidőlök.
Kopogásra ébredek.
-Hagyatok már aludni! – kiabálom, majd a fejemre húzom a párnát.
-Fiam, kellj fel. Eleget aludtál. Már dél is elmúlt.- szól a hang az ajtó mögül. Nagy nehezen feltápászkodom, majd kiviharzom a fürdőszobába.  Jó sokáig állok a zuhany alatt. Mikor végeztem a gyógyszeres szekrényben matatok,hogy találjak valami fájdalom csillapítót ebben az istenverte házban. Mikor megtalálom végre, felöltözök majd lecsörtetek a nappaliba.
-Cső- dobom le magam a díványra. Rohadtul nincs kedvem jó pofizni.
-Kerestek telefonon- szól nagyi.- unott képpel nézek rá, várva, hogy kinyögjön valamit. – Elza volt. Azt mondta, ha van időd hívd fel.

-Nincs- azzal a konyhába veszem az irányt. Bekapok pár falatot, majd dobok egy sms-t Susinak. Nem érdekel Elz nyávogása, hogy miért nem jelentkezem. Meg Blabala...Tovább léptem a régi kapcsolatokon. Jobban tenné ha ezt ő is felfogná,,,,,

5 megjegyzés:

  1. Neee...Roli...régi Rolit AKAROM!!!

    VálaszTörlés
  2. NEEEEE most már nem szeretem Rolit :(( pedig TEAM ROLI volt eddig :) de azért nagyon remélem, hogy egyszer Roli a régi lesz :( De egyébként jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. neee..legyen Roli a régi,menjen vissza Elzékhez

    VálaszTörlés
  4. Komolyan, nem hittem, hogy valaha is ezt mondom, de rosszabb lett, mint Zsombor :D Mindegy, remélem meg fog változni, és benő a feje lágya... :|

    VálaszTörlés
  5. Vár egy meglepi a blogomon :) http://toriagimislanyelete.blogspot.hu/2013/08/az-elso-dijam-3_16.html

    VálaszTörlés