Nézettség

2013. augusztus 18., vasárnap

72. rész: Medencés Party

haho! Meghoztam az új rész! Kicsit sokat ültem rajta de meg lett :) Jah és még egy. Már nagyon sok díjat kaptam, csak nem tudtam még ezzel nagyon foglalkozni. Szóval bocsi, akiktől már kaptam, de nem válaszoltam rá. A következő bejegyzés erről fog szólni. xoxo 
                                                                     ******
                                                

Reggel korán már kipattant a szemem. Próbáltam, de nem tudtam visszaaludni. A nap már felkelt. Körülbelül nyolc óra tájéka lehetett. Kimásztam az ágyból és felkaptam egy pulcsit. Leosontam az emeletről. Még mindenki aludt. Kinyitottam a kertajtót, majd leültem a hintára. A reggeli hűvös kellemes volt. Elvoltam a magam világában. Egy ajtócsapásra felkapom a fejem. Tomi lépett ki az ajtón. Odasétál mellém, majd helyet foglal a mellettem lévő hintában.
-Jó reggelt- mosolygok rá.
-Szia. Nem tudsz aludni? – kérdi. Megrázom a fejem, majd a homokba túrom a lábam.
-Veled sem akar beszélni? – nézek rá.
-Nem. De jobb is.- egyre több zaj szűrődik ki a házból. Felkelt a banda. Bemegyünk a házba.
-Cső. Reggeli? – kérdi Marci. Tomi a hűtőhöz megy és előkapja a reggelit. Vaj, szalámi, paprika, paradicsom. Én besegítek neki és kenyeret szelek. Megterítünk a nagy asztalhoz, és szépen sorban mindenki levánszorog.
-Mi lesz a mai program? – szólal meg Levi, mikor lenyeli a falatot. Pillanatok alatt rettentő nagy hangzavar keletkezik. Csak úgy röpködnek a jobbnál jobb ötletek.
-Strand meg, majd ami jön. Minek tervezzük előre?- szóltam közben. Mindenki egyetértően bólogatott. A reggeli után hatalmas felfordulás marad.
-Szerintem egy takarító személyzetet is kellet volna hoznunk- mondom Tominak.
-Az tuti.- Lénával eltakarítjuk a reggeli maradékokat, majd felsietünk átöltözni.
-Irány a part!!- futkos föl alá a házban Marci. Átveszem a fürdőruhám, majd csatlakozok a többiekhez. Elég nagy hangzavarban indulunk le. A fiúk gondoskodtak a jó hangulatról, ugyanis zenét is üzemeltettek a parton. Volt minden. Zene, szép idő és persze jó hangulat.
-Mindenki a vízbeeeee! – kiáltotta Ben majd egy hatalmas placcsanás hallatszott. Nevetve futottunk be a vízbe. Gergő hirtelen felkapott és eldobott. Rengeteget nevettünk.

-Ne ne ne- sikonyáltam amikor a három fiú egyszerre akart a víz alá kényszeríteni. Nem úsztam meg szárazon az tuti. Hazának beugrottunk a supermarketbe, hogy ebédet vegyünk, meg vacsorát. Mi lányok magunkra vállaltuk a főzés szerepét. Igaz én nem nagyon tudok egy egyszerű tojásrántottánál többet, de négyen csak összehozunk valamit. Ebédre sült krumplit rántott hússal terveztünk. Beosztottuk a fiúkat is. Levi a krumplit hámozta, Ben a húst panírozta. A többiek meg a tévé előtt feküdtek. A nagy segítségek. Délre valahogy elkészültünk. Megterítettem majd mindenki helyet foglalt az asztalnál.
-Hümm.Ez ehető – szólalt meg Marci. Kitti válaszul hozzávágta a konyharuhát. Vihogtunk ezen kicsit, majd jóízűen elfogyasztottuk az ebédet.
-Ez jól esett- dőltem hátra a székemen, mikor befejeztem az evést. – ki mosogat? Mondjuk legyen Gergő – mosolyogtam rá kedvesen. Gergő letette a villáját az asztalra majd, megütögette a mellkasát, mintha félrenyelt volna. A társaság felnevetett.
-Bocsi, nem hallottam tisztán. Mit mondtál? – hajolt közelebb.
-Semmit, csak annyit, hogy te mosogatsz – nevettem az arcába. Gergő felállt az asztaltól, majd összeszedte a tányérrakat. A többiek is felálltak az asztaltól, de nekik nem volt szándékukba semmi házimunkával kapcsolatos dolgot csinálni. Valami olyasmit mondtak, hogy „nyár van. Lazuláás”  Gergő maradt egyedül velem segíteni.
-Tomi. Ezt a garázsban találtuk. Használhatjuk? – dugta be a fejét az ablakon Marci és egy medencének a dobozát tartotta a kezében.
-Ja. Ott a slag is, amivel fel tudjátok, majd tölteni.- azzal a tekintete visszavándorolt a tévé képernyőjére. Mikor végeztem a mosogatással, meg úgy mindennel csatlakoztam a többiekhez. Az udvaron nézték, ahogy Marciék a medencével szórakoznak.
-Lesz is még ma ebből medence?- kérdeztem amikor már vagy fél órája e felfújásával szenvedtek.
-Héj. A jó munkához idő kell- vágott vissza Marci.
-JAh. Ha egy képet vagy bármi művészit csinálsz. Nem egy felfújható medencéhez- mondtam. A többiek mind röhögő görcsöt kaptak. Szegény Marci. Azért egy szűk egy és fél órában sikerült felállítani a medencét és még víz is került bele.
-Medencés party az udvaron. Belépés csak meztelenül- üvöltötte Ben. Kapott pár fejbecsapást ezért az ötletéért.

-Marci ugye nem ruhástól akarsz beleugrani a medencébe?- hőkölt hátra Kitti. Marci csak vigyorgott és egy hatalmasat csapódott a vízbe.
Akik a medencében tartózkodtunk lefröcsköltük ezért a mutatványáért. Jó kis nyarunk lesz az már biztos.

10 megjegyzés: