Nézettség

2013. augusztus 24., szombat

73. rész: Együtt a banda

Haho: Bocsánat h ilyen későn hozom az új részt :( Nem volt nagyon időm. A következővel megpróbálok sietni. Kérnék sok kommentet és hosszabb véleményeket és észrevételeket vagy bármit :) xoxo
                                           ****
Reggel korán már mindenki fent volt, ugyanis Anett a hajnali vonattal érkezett. A fiúk kicsit nehezen viselték a korai kelés, de mindenkinek sikerült ébren várnia Anettet. Különösen Levi volt izgatott, hogy barátnőjével töltheti a nyár nagy részét. Levi és én kimentünk a vonatállomásra. Mikor befutott a vonat, Anett nagy boldogan szállt le és szaladt felénk. Levi kikapta a kezéből a bőröndöket, hogy meg tudjuk egymást ölelni.
-Íjj. Nagyon jó nyár lesz- visított a fülemben, miközben szorosan ölelt.
-Igen. Itt az egész nyár, hogy együtt legyünk és bulizzunk- helyeseltem, majd átadtam a terepet Levinek, hogy ő is köszönhessen a barátnőjének.
Visszaindultunk a többiekhez. Anett szája egész úton be nem állt. Nagyon aranyos volt, ahogy mondta, mondta. Mikor visszaértünk, mindenki megölelgette Anettet, majd elfoglalta a szobáját.
-Na, most, hogy mind megvagyunk, csaphatnánk egy bulit- mondja Tomi.
-Igen. Egy nyárköszöntőt – csatlakozott Marci is. Mindenki belement, hogy egy kisebb bulit szervezzünk estére. A fiúk elmentek piáért, mi lányok meg a kaját rendeztük. Fél ötre mindennel el is készültünk. Kaja, pia és még dekorációt is találtunk.
-Nézzétek mit találtam- futott be Ben a házba és egy csomag csillagszórót tartott a kezében.
-Ú, de tök jó. Ezt használhatnánk este- ugrált Kitti. A bulit úgy szerveztük, hogy az ételek és frissítők a konyhában legyenek, hogy ne egyék meg a bogarak. A buli meg az udvaron. A fiúk kicserélték a medence vizét, székeket raktak le körbe, és fát hordtak, hogy tűz is legyen. A grill felszerelés az udvar végébe került. Én hoztam még plédeket le, netán ha este valaki fázna. A zene is már üzemelt, mikor pakoltunk. Épp a takarókat hordtam le, mikor Marci egy csatakiáltással előkapott egy vízi pisztolyt és elkezdett lőni.
-Marci nee. Fejezd be- futottam menedéket keresve. Marcihoz, betársult Levi és Ben is egy egy vízi pisztollyal. Nem úsztuk meg szárazon. Ledobtam a takarókat egy székre, majd sikítva futottam körbe az udvart a többi lánnyal. Az összes fiú üldözőbe vett minket.
-Áá- hallottam Léna hangját majd egy nagy placcsanást. A hang irányába fordultam, majd a látványtól, ami fogadott, röhögő görcsöt kaptam. Léna és Tomi a medencében birkóztak. Ezt megérte látni.  Egy csatakiáltással mindenki a medencébe vetette magát. Szerencse, hogy nagy. Az mellékes, hogy mindenki ruhában volt. Ilyenkor persze, hogy nincs rajtunk fürdőruha. AS fiúk könnyedén lekapták a felsőjüket. Jó nekik. Figyelmem átvándorolt valakinek a kidolgozott hasizmára. Gergőnek valami brutál jó teste van. Bele is pirultam ahogy néztem. A vizes haja, meg a teste ááh.. Úristen miket beszélek? Lebuktam a víz alá, majd mikor feljöttem kivertem ezt a gondolatot a fejemből. Kimásztunk a medencéből, majd mindenki felment a szobájába átöltözni. Beléptünk Gergővel a szobánkba. Ránéztem.
-Öm én megyek a fürdőbe átöltözni- jelentettem ki. Gergő egy fél mosolyt küldött felém. Összeszedtem a ruhákat amiket fel akarok venni.  Fürdőruha, short és egy topp. Beviharoztam a fürdőbe és gyorsan átöltöztem a vizes ruhákat kiteregettem. Kifésültem a hajam, lemostam az elmosódott szemfestéket. Áldom magam amiért nem a vízállót használtam reggel. Mikor elkészültem kiléptem a fürdőből. Gergő az ágyon feküdt és a telefonját nyomkodta. Egy fürdő nadrág volt csak rajta. Kellemetlenül elfordultam, majd matattam a táskámban.
-Öö én kész vagyok. Lementem. Jössz?- kérdem a vállam felett. Biccent egyet és felpattan. Lesietünk a lépcsőn. Lex fut felfelé olyan sebességgel ugrik rám, hogy hátraesek. Lex összevissza nyalja a képem. Hallom Gergő kacaját, majd segít leemelni rólam a kutyát.
-Kösz- állok fel. Megpaskolom Lex fejét, majd kikerülöm.
-Indulhat a buliiii?- ordítja Marci, majd beindítja a zenét. Szegény szomszédok. Rengeteg kaját készítettünk. Saslik, grill húsok tömkeleg, héjában sült krumpli meg minden amit csak akartál. Vettem egy saslikot és egy grill húst meg pár szem krumplit és leültem a többiekhez. Kitti és Anett énekelgetett, a fiúk röhögtek én pedig mosolyogva figyeltem őket miközben ettem.
-Ez isteni kaja.- nyámnyogtam. Nevetés hallatszott. Végeztem az evéssel. Letettem a tálat a többi közé, majd visszahuppantam a kényelmes székbe. A zene hirtelen valami lassúra váltott. Nem is hallottam még ezt a számot. Csak ülök a székemben és egyszer csak egy kéz lendül felém. Felnézek.

-Szabad egy táncra?- mosolyog Gergő. .Megragadtam a kezét, majd felhúzott. Odavezetett a betonra, majd megfogta a derekam meg a kezem. És táncoltunk. Nem is tudom mire gondoltam abban a pillanatban. De jól esett. A többiek is csatlakoztak. Levi-Anett. Kitti-Marci és Tomi-Léna. A szám végével mint ha mi sem történt volna, átváltott egy Korn számra és már is más volt a hangulat. Ettünk röhögtünk. Majd mikor besötétedett elővettük a csillagszórókat
. Éljen a nyári szünet. 

14 megjegyzés:

  1. Ajj ne húzd már tovább az időt, most is tökéletes alkalom lett volna, hogy Team Gergő kiélhesse magát :D Azért Rolit sajnálom, de... nemtudom, valahogy ha mégis visszatérne hozzájuk, nem lenne már az igazi. Mármint én személy szerint nem tudnék már úgy nézni rá, mint év elején. Szóval siess a következővel, és csinálj valamit szerencsétlen Gergővel :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem húzom :D De ez így a jó :D Cortez és Reni sem jött össze egyből :) Megvan az oka annak, hogy ez ilyen :) Majd idővel kiderül mi lesz a folytatás :)

      Törlés
  2. Istenkem!(csakenvettemeszrehogynaladmindigszinteistennelkezdem?0.0) a resz valami fantaaztikuslett de ezt a tobbiek.is megirjak viszont lenne egy kis otletem. Vagy minek is nevezem!

    TEHAT!:
    Rengeteg blog iro keri a komikat, ertheto is hisz mi ertelme lenne komi nelkul, nem? Vizont mint lattom te se irsz vissza, nem valaszolsz rajuk. Engem es valoszinu nem csak engem zavar. En special a bejegyzesek mellett a komimra valaszt varom. Tuom nagyon jol hogy sok blog ironak nincs ideje. DE! Meg lehet oldani, resz megirasa elott, vagy.kozze rakasa elott. Vagy mivel manapsag mindenkinek okos telefonja van/nekemisesarrolisirok/ gmailba ha bevagy jelentkezve jelzi ha irtak, akkor gyorsan valaszolsz ra es ennyi.:) EZT AJANLOM FIGYELMEDBE!:')<3

    JA ÉS! Gergoek nagyon cukik de Roli:'/ valahogy latogassa meg oket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem szoktam minden kommentre válaszolni, de mindegyiket elolvasom. Ha tudok vagy olyan mindig válaszolok. De most arra h "kövit" 10 ember ezt írja, akkor mindnek írjam le ugyanazt? lenne időm még meg is írnám.
      Köszi a kommentet.

      Törlés
  3. nagyon jó:))) gyorsan kövit,és csak így tovább

    VálaszTörlés
  4. Sziaa:) itt egy kis meglepetés.: http://thelifeisbeauftiful.blogspot.hu/p/awards.html

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett!:) Lehet kérni olyat hogy legyen olyan is benne hogy gergő próbál merészebb dolgokat csinálni? Cortez is mindig merész volt. Elvitte motorozni Reni meg minden ;) ez csak egy tipp lett volna:) gyorsan kövit és izgalmas legyen ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd nagy durranás lesz az egyik részben :D türelem rózsát terem :D
      Izgalmas lesz. Vagyis én szeretném h az legyen :D

      Törlés
    2. na az tök jó:D és ugye az a rész hamar lesz?:D de lehet több részben is izgalom majd nem mindegyikben!:DD

      Törlés
  6. jujjj váááááá aztaaaaaa ez egy nagyonnagyonnagyonnagyonnagyon cukiiiiiiii rész lett!!!! egyszerűen imádtam!!! :)) <3 szval pls siess a kövi résszel és ilyen vagy ennél csak jobb legyen!! :) szval pls siess!!! <33 *_*

    VálaszTörlés
  7. Szia, ár rád valami nálam:) http://believeinmejb.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Én is így voltam, amint megláttam. :))
      Végre valami keményebb :DD

      Törlés