Nézettség

2013. július 1., hétfő

52. rész

November 14, Péntek

A hét csak úgy elrepült. Semmi extra nem történt. Zajlik az élet, ugyanúgy mint eddig. Felkeltem reggel a szokottnál kicsit hamarabb és elkészültem. Megvártam Lénát, majd együtt indultunk át a suliba. Megálltunk a büfénél. Én vettem egy sonkás sajtos szendvicset és egy csokit+kólát, majd felvonultunk a nyelvi előadóba. Lepakoltam a sok kaját az asztalomra, majd Levi és Tomi az asztalom köré gyűlt. 
-Szia Elz- köszönt Tomi.
-Hali. Mi baj?-kérdeztem, mert nem jelent jót ha reggel korán ezek megtalálnak engem.
-Alapítottunk egy bandát-avatott be Levi a részletekbe.
-Ez szuper. És?- mert még mindig nem értettem miért is mondják ezt így nekem.
-Hát szóval kellenél mint énekes-nyögte ki Tomi. 
-Miért Roli nincs benne?- mert hát ő az énekes meg minden. 
-De ő énekel, de kellenél mellé. Mert az úgy lenne a király- vázolta fel a helyzetet Levi. Végig gondoltam a dolgot, majd rábólintottam.
-Na zsír. Akkor megalakult a SPARKS!!- oh hogy van már nevünk is. Jó tudni. A fiúk elkezdték a tervezgetést de még mielőtt nagyon belelendültek volna, felvázoltam azt a tényt, hogy én nem éneklek pop és nyálas zenéket. Csak és kizárólag Rock és Punk dalokat. A fiúk egyetértően bólogattak, majd beesett a terembe Roli.
-Szasz Rol! Megvan az új bandatag- és felém mutatott Levi. Én egy kortyot ittam a kólámból, majd elpakoltam az élelmet és előszedtem az angol felszerelésemet. Csengetéskor Mr. Selfrid lépett be a terembe. Mai órára nem tervezett semmit így kaptunk szabad foglalkozást. Mindenki örült a péntek első órai lazításnak. Én hátrafordultam a fiúkhoz és megbeszéltük a bandával kapcsolatos dolgokat. Máté a telefonjába írogatta a fontos dolgokat, mi pedig Marci és Kitti segítségét kértük a logó tervezésében. El is ment az óra ezzel. Lefelé siettünk a termünkbe. Mivel nem nagy az iskola így hamar híre kelt annak, hogy bandát alapítottunk. Egy csomóan jöttek oda hozzánk, hogy kérdezősködjenek, meg hogy az első koncertünkön ott lehessenek. Már kezdet idegesíteni a sok kérdezősködés és rajongás. A termünkbe érve Ben és Levi a táblára firkáltak valami hülye szöveget, Regina Mátéval ordibált. Ők csak úgy szoktak. Már észre se vesszük. Tomi a székén hintázott és rágózott. Roli a padján feküdt és aludt, Kitti és Marci logót terveztek. Léna pedig nagyban fogyasztotta a csokis maffinját. Kihagytam valakit? Jah igen Ádámot aki szokás szerint olvas. Nagyon nem érdekelt senkit. Szabó belépett a terembe és levágta a naplót az asztalra.
-Kádár a táblához- kezdte a mondandóját Szabó. Léna kivánszorgott a táblához és megoldotta a feladatot. Egy ötössel jött vissza a helyére. Hihetetlen, hogy kevesebb mint 2 perc alatt megcsinálta a szerintem brutálisan nehéz feladatot. Érdekes. Matek óra közepén rezegni kezdett a telefonom a zsebembe.
Előkotortam, majd elolvastam az sms-t. Zsombor írt. Gyorsan visszaírtam majd el rejtettem a telefonom. Óra végén Tomiékkal beszélgettem, hogy meg dumáljuk mikor legyen az első próba és hogy hol egyáltalán. Sajnos nem sokra mentünk. Hirtelen Marci egy felkiáltással átdobott valamit a folyosón ami hangos puffanással, majd csörömpöléssel ért földet. Mindenki kirohant és megnézte mi történt. Sikeresen ledobta az egyik tablót ami darabokra tört.
-Baszus, most mi lesz?- ijedt meg Kitti. Zúgolódás tört ki. Mindenki azon volt, hogy eltüntessük a maradványokat. A fiúk gyorsan összeszedték, majd elrejtették a törött tablót a szekrényben. 
-Na csak észre ne vegyék-dörzsölte meg az orrnyergét Roli. Ha megtudja valaki nagy bajban leszünk. Az órák így mentek. mindenki csöndben, a szokásos zaj sehol sem volt. Idegesen vártuk az utolsó órát ami osztályfőnöki. Az ítélet órája. Szépendrei belépett az osztályba és elég gondterhelt arcot vágott.
-Gyerekek, tudtok valamit az eltűnt tablóról?- kezdte el. 
-Nem- vágtuk rá szinte egyszerre. Az ofő elég meggyötört volt. 
-Nos akkor rendben, de ha valaki tud valamit kérem szóljon- és ezzel befejezte ezt a témát. Szerencsére.Az osztály fel lélegezett. Marci egész órán lapított. Szegényt nagyon megviselte a dolog. Óra után mindenki szétszéledt. Ennyit arról, hogy egy átlagos péntekünk van. 
FOLYT..KÖV... 

4 megjegyzés:

  1. Szia én most kezdtem a blogod olvasni,és imádom. Azért mert nem ugyan olyan mint a többi hanem más!! Így tovább....minél hamarabb kövit.

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz kövii?
    Nagyon joooooo

    VálaszTörlés