Nézettség

2013. június 30., vasárnap

50.rész

November 9, Vasárnap

Nagyon jól aludtam az éjszaka. Arra ébredtem, hogy Zsombor a homlokomra egy puszit nyom. Kinyitottam a szemem.
-Jó reggelt álomszuszék- mosolygott.
-Hány óra?-érdeklődtem félig még aludva.
-Fél tíz. Ideje felkelni. Hoztam reggelit- nyúlt a kis asztal felé és elvett egy tálcát, ami tele volt pakolva. Szalonna, tojás, paradicsom, paprika, gyümölcslé.
-Köszönöm- hajoltam Zsombor felé és megcsókoltam. Elfogyasztottuk  a reggelit, majd felkeltünk. 
-Anyu ezt küldi-nyújtott felém egy szépen hajtogatott ruha kupacot.
-Köszönöm- elvettem a ruhákat és a fürdőszoba felé mentem. Kihajtottam a ruhákat és láttam, hogy vadonatúj és elég drága ruhadarabok. Nagyon szép és elegáns volt. Felvettem a ruhát, majd elkészítettem a hajam és egy leheletnyi sminket kentem magamra. Visszamentem a szobába, ahol Zsombor az ágy szélén ült és a fényképezőgépjét nyomkodta. Odamentem hozzá és belenéztem én is. Mikor végig néztük az összes képet lementünk az emeletről. Nórika ahogy meglátott minket felénk szaladt és egyenesen Zsombornak a nyakába ugrott. Zsombor felemelte és megpuszilta. 
-Szép jó reggelt gyerekek. Elz nagyon csinos vagy- dicsért meg Eszter. Hirtelen magamra néztem és gyorsan végig néztem mi van rajtam.
-Jó reggelt. Nagyon szépen köszönöm a ruhákat- köszöntem meg. Leültünk a nappaliba és mivel már mindenki reggelizett beszélgettünk. Tizenegy óra felé elköszöntünk mert nem akartunk tovább maradni. Megköszöntem a vendéglátást és mindent, majd Zsomborral kézen fogva elindultunk vissza a koleszba.
-Nagyon kedves a családod- mondtam hirtelen Zsombornak. Ő csak elmosolyodott és tovább beszélgettünk . A kolesz lépcsőjén megláttuk Rolit és Tomit. Valamit nagyon beszéltek, majd mikor megláttak minket felénk néztek és abbahagyták a beszélgetést. Roli szúrós szemmel nézett végig rajtam, majd Zsomboron. Péntek este óta nem is találkoztunk. Őszintén nem is akartam. Egyre közelebb értünk hozzájuk. Megszorítottam Zsombor kezét, aki rám nézett és féloldalas mosolyra húzta a száját.
-Sziasztok- köszöntem legelőszőr. 
-Hali- köszönt vissza Tomi. Roli csak egy gúnyos vigyorral ajándékozott meg. Nem is maradtunk tovább elmentünk mellettük. Egyenesen fel a szobámba. Léna még nem ért vissza. Ő a szüleinél tölti mindig a hétvégét. Ledobtam az ágyra a kabátom, majd végignéztem a szobán.
-Hát nem ártana egy takarítás. Eléggé elszabadult itt minden- nevettem. Zsombor is egyetértően bólogatott. Szóval a délutáni programunk is megvan- ültem le az ágyra. -De először együnk valamit mert éhen halok- ismertettem azt a tényt hogy reggel óta nem ettem.
-Mit ennél? Hamburger?- kérdezte Zsombor. A hamburgerben benne voltam. imádom. Leszaladtunk a közeli gyors étterembe és megebédeltünk.
-Mi lenne ha elhalasztanánk a takarítást?- érdeklődött. Természetesen egyből belementem, hogy áttegyük a takarítást. Semmi kedvem nem volt a vasárnapomat takarításra elpazarolni. 
-Akkor mit találtál ki?- kérdeztem izgatottan.
-Elmegyünk az autó szervizbe- és itt lesokkolódtam. Minek megyünk mi autó szervizbe? 
-És miért is?- néztem furcsán Zsomborra. Felnevetett majd elmondta, hogy megcsinálták a furgonját. Ma el lehet érte menni.
-Neked van autód?- hitetlenkedtem. Igaz Zsombor 10.-es és most lesz tizennyolc éves, mivel halasztott egy évet. De fogalmam nem volt hogy van egy autója. Ez nagyon király.
-Akkor indulhatunk?- állt fel az asztaltól, majd kifizette a számlát és indultunk. Felszálltunk egy villamosra majd át egy metróra. Ki értünk a belvárosból. Már Pesten kívül voltunk. Egy kisebb városba vagy nem tudom. Mivel nem nagyvárosban nőttem fel rögtön megtetszett ez a nyugis kis város. Fél órás séta után megérkeztünk. Bementünk a szervizbe. Egy negyven év körüli férfi jött ki. Zsomborral ismerték egymást már rég óta. Zsombor hátrament a férfival, hogy megnézze az autót. Majd a kulcsokkal jött vissza. Előhozta a furgont és dudált egyet.
-Szabad egy fuvarra?- húzta le az ablakot.
-Hát nem is tudom. Idegenek mellé nem szokásom beülni, de most kivételt teszek.- és azzal beültem Zsombor mellé. Kikanyarodtunk az utcából és egy erdő felé mentünk. Majd Zsombor megállt. Kiszálltunk a járgányból.Zsombor elment. Khüm vizelési gondjai támadtak.
Én addig felültem a furgon platójára. Pár perc múlva Zsombor visszaért és csatlakozott. beszélgettünk majd elővette egy filctollat a zsebéből. Magához húzta a lábamat majd a conversemre írt valamit. Amikor végzett elengedte a lábamat, hogy megtudjam nézni. "Örökké" ezt írta rá. Zsomborhoz hajoltam és hosszan megcsókoltam. 
-Nem nézünk kicsit körül?-érdeklődött. Belementem, mivel az idő kedvező volt. Nem volt túl hideg kivételesen. Kellemes őszi idő. Lezárta a furgont Zsombor majd elindultunk. Út közben nagyon sokat ökörködtünk és nevettünk. Egy tisztásra értünk ki. Nagyon szép volt a kilátás. Itt eltöltöttünk egy órát majd visszafelé indultunk. Már öt óra felé járhatott. Az idő kezdett lehűlni és sötétedett is már. Visszaértünk a furgonhoz majd beültünk és elindultunk vissza. Zsombor nagyon jól vezet. Bekapcsoltam a rádiót, hogy legyen valami háttér zaj. Én énekeltem az úton zsombor meg mosolygott. Bekanyarodtunk a koleszhoz. Nem nagyon voltak a kollégium előtt. Zsombor leparkolt, majd kiszálltunk és felmentünk az emeletre. A folyosón elváltunk Zsomborral, majd én bementem a szobába. Léna már ott volt. Pakolászott a szekrénybe de az érkezésemre abbahagyta és odajött és megölelt. Majd beszámolót tartottunk a hétvégénkről. Amikor kicsacsogtuk magunkat felléptem msn-re majd Anettel beszéltem pár mondatot. Bepakoltam holnapra, majd lefeküdtem aludni. 
FOLYT.KÖV....

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése