Nézettség

2013. július 16., kedd

62. rész

December 3, Péntek

Végre péntek. Mára szervezték a fiúk a meghallgatást. Délután öt órakor fognak jönni, az elszánt jelentkezők. Mi lányok már készülünk rá. Szereztünk üdítőt és rengetek popcornt és chipset. Biztos ami biztos. 
A suliban a szokásos péntek van megőrülünk hangulat uralkodott. A sulirádiósok ki tettek magukért. Egész nap Pörgős számokat játszottak. Volt egy két Pink, Avril meg Rihanna szám is. Dupla angollal kezdtük meg a péntek reggelt. Éljen. Szerencsére semmi extrát nem tervezett Mr. Selfrid. Megnéztünk egy filmet, angolul, angol felirattal.Ezért én hamar abba hagytam a nézését, mivel nem sokat értettem belőle. A fiúkkal halkan megvitattuk az estét. A csapattagok, de főként Roli fogja eldönteni ki a legalkalmasabb a poszt betöltésére. A laza angol után egy kevésbé laza magyar óra következett. Harócs gigantikus felelést tervezett a mai órára. Névsorban lefeleltünk. Változatos jegyek születtek. Szerencsémre volt időm és legfőképpen kedvem tanulni, így összeszenvedtem egy négyest. A többieknek nem nagyon volt idejük a tévé sorozatok és számítógépes játékok mellett irodalmat tanulni, így Tomi, Ben és Marci hatalmas karót kaptak. Roli kipréselt magából egy gyenge kettest, Léna egy hármast. Ádám és Regina hibátlan feleletet produkáltak. Kaptak egy pár csípős megjegyzést a többiektől, d nem nagyon foglalkoztak vele. A többieknek négyest hármast sikerült szerezniük. A magyar óra elteltével, mindenki felélénkült. Én lesiettem Lénával a büfébe, hogy még a sor előtt sikerüljön leérnünk. Én felvásároltam a büfé tartalmát.(Chips, kóla, Sonkás szendvics, domino) Kell az energia na. Különben is, a fiúk úgy is elkunyizzák a felét. Az osztályba visszaérve egy hatalmas káoszba keveredtünk. Ez már csak így szokott lenni péntekenként. Nehezen viseljük a tanítást. A helyemre sietem a sok kajával, majd lepakoltam az asztalomra, majd mivel nem volt hely, hogy az asztalomra tudjak ülni, az egészet átpakoltam a székemre, majd fel az ölembe. 
-Roli ugye majd egy focimeccsre elviszel majd?- kérdezte Marci Rolit, ismét témába hozva, hogy hamarosan elmegy. Ha ez a téma szóba kerül (ami elég gyakran van) mindig keserű ízt érzek a számban, és elkezd hiányozni. Jaj, mi lesz velem januártól?
-Persze Marci. viszlek focimeccsre, meg ahová az elmúlt napokban akartál menni. Magammal is viszlek, nem bírnák nélküled elmenni- dramatizált Roli. Mi jót derültünk ezen a párbeszéden. De az az igazság, hogy Roli Madridból nem sokszor fog hazalátogatni és mi sem fogunk kijárni hozzá. Madrid azért elég messze van a  VII. kerülettől. Kibontottam a tejfölös chipset és elkezdtem enni. Persze rögtön mindenki körbe vett, hogy kunyeráljon egy kicsit.Persze ilyenkor, mindig megdicsérik a hajam a ruhám, vagy a cipőmet  (?) ez többnyire Marci szokott lenni. nem vagyok irigy, így természetesen mindenkivel megosztom a kajámat. Én már csak ilyen kedves és önzetlen vagyok. A piknikünknek Szabó tanár úr vetett véget. Röpdolgozat éljen. Mivel a matek még mindig nem az erősségem (ez nem hiszem, hogy változni fog valaha is) így mindenfelé pillantottam, hogy valaki szánjon már meg. szerencsémre Roli hamar felém dobott egy cetlit a megoldásokkal. Örök hála neki tényleg. Remélem ha ő elmegy, valaki fog segíteni, mert nélküle nem hiszem, hogy sikerül átmennem. Majd következett az osztályfőnöki óra. Szépendreinek tíz percébe tellett mire elhallgattatott minket majd belekezdett a mondandójába.
-Mint tudjátok Roland januártól, már nem fog az iskolánkba járni sajnálatosan.- mindenki szomorúan bólintott, majd az ofő folytatta- és mivel tartanunk kell az osztálylétszámot egy új diák fog érkezni a helyére.
-Ki?- ordította be Tomi. Mindenki kíváncsian nézett az ofőt, hátha tudja, ki jön Roli helyére.
-Sajnos nem tudom. Csak annyit, hogy nem rég költözött ide a szüleivel. Eddig magántanulóvolt.- nézett bele a noteszába. Szóval magántanuló. de semmi egyebet nem tudtunk meg. Még azt sem, hogy lány vagy fiú. A fiúk persze teljesen biztosak, hogy jó csaj lesz az új osztálytárunk. Az ofő még beszélt, amikor megszólalt a csengő, mi pedig elkezdtünk pakolni és el is mentünk. Szegény ofő. Nem nagyon megy neki a fegyelmezésünk. Na majd legközelebb. Átmentünk a koleszba, majd összegyűltünk a szobánkba és megvitattuk a fontos dolgokat.
-Ha valami tré srác lesz, de jól énekel meg gitározik, nem vesszük be. Fontos a megjelenés- fontoskodott Levi.
-Ez nem ér. Nem lehetünk bunkók, hogy emiatt nem vennénk be- erősködtem. A fiúk persze mondták a magukét. Hogy legyen jó fej, mert az fontos. és a többi és a többi.  Átvonultunk a raktárba, hogy elfoglaljuk a helyünket. Persze nem csak az együttes tagjai jöttek, hanem az osztálytársak. Ők szerves részei az ilyen programoknak. Öt óra után kezdtek gyűlni. Kezdődött a meghallgatás. Green day- Holiday számot kellett a jelentkezőknek elénekelni. Imádom ezt a számot, de a tizenegyedik brutálisan sz*r előadás után már kínzás volt. 
-Nem hiszem el, hogy egy normális jelentkező sincs.- hitetlenkedett Roli. Elég nehezen viselte, hogy nincs meg a méltó utódja. Épp egy szemüveges, kicsit nyomi srác próbálkozott, de sajnos nem nyert meg minket.Ő volt az utolsó.
-Hat óra van. Szerintetek jön még valaki?- kérdezte Levi. Mi már az összes reményünket elvesztettük,hogy a  tökéletes utódot megtaláljuk, amikor kinyílt az ajtó. Mindenki odakapta a fejét. A srác magas volt és egy gitárt tartott a kezében. Még háttal állt nekünk, majd megfordult.
-Hali. Még tart a meghallgatás?-kérdezte. Abban a percben leesett, hogy ki az. A kutyás srácvolt Gergő. Felsétált a színpadra és elkezdte a számot. Akusztikus verziót adott elő. A többiekre néztem és mind elismerően bólogattak. Megtaláltuk az utódot. A szám végével, mindenki tapsolt. 
-Szerintem megtaláltuk- szólaltam meg először. És éljeneztem.
-Na hála ég'. Én Roli vagyok. Az én helyemre kerestünk tagot. Szerencsére megtaláltuk- nyújtotta a kezét Roli Gergő felé. Gergő mosolygott, majd bemutatkozott.
-Ők itt a banda további tagjai- mutatott be minket Gergőnek Roli. Bár én már ismertem Gergőt. Lehet, hogy ő már nem is emlékszik rám?
 -Ő Levi a dobos, Tomi a baszgitáros és az aranytorkú énekes Elz- ért hozzám Roli. Gergő rám mosolygott.
-Egy találkozás véletlen. Kettő már a sors- szólt hozzám. Én csak mosolyogtam. A többiek persze nem értették.
-Mi már ismerjük egymást. Múltkor a a parkban találkoztunk- mondtam a többieknek. ők nagyban aháztak. Gergő nagyon jó fej. Mindenki megkedvelte. Egyeztettünk telószámot, hogy tudjuk egymást elérni, ha próba vagy bármi van. Gergő elköszönt, majd el is ment. Mi akik ott maradtunk elégedettek voltunk Gergővel. Hát akkor sikeresen megvan Roli utódja. Ami jó. Vagyis részben.
FOLYT.KÖV

2 megjegyzés: