Nézettség

2013. július 19., péntek

65. rész: Szilveszter

Az év utolsó napja. Bár mindenki szeret bulizni és a szilveszter az egyik legnagyobb alkalom erre, most még is azt akartam ne jöjjön el ez a nap. De mint mindig most sem állt meg az idő. Bár nagyon szerettem volna.
Reggel korán keltem. Anett még aludt. Bekapcsoltam a gépem, majd felültem az ablakba. Ez a helyet szeretem az új szobámban a legjobban. Az ablak úgy van kialakítva, hogy lelehessen ülni. Mint a filmekben. Kényelmes. Imádom. Felmentem a közösségire. Mindenki elárasztotta Roli üzenőfalát. "Hiányozni fogsz" Ne hagyj itt" Írj majd" és rengeteg sablonos poszt. Betöltődött az MSN. Végig futottam a neveket. Egy ember volt fent. Rá is ment majd írtam.
Elz üzenete: Szia. Nem tudsz aludni? 
Rögtön jött is a válasz.
Roli üzenete: Nem. Már pakolok. És te, hogy hogy fent vagy?
Elz üzenete: Nem tudtam aludni.....
Roli üzenete: Bulizunk ma este egy jót :)
Elz üzenete: Héj...
Roli üzenete: He?
Elz üzenete: Hiányozni fogsz...:(
Roli üzenete: Te is!!!
Elz üzenete: Remélem nem felejtesz el hamar.:D
Roli üzenete: Téged? Ha akarnálak se tudnálak :) 
Elz üzenete: Na azért :)
Roli üzenete: Most lépnem kell. Este találkozunk..
Elz üzenete: Oké..
Roli kijelentkezett.

Lehajtottam a laptopom fedelét, majd félreraktam. Pár percig gondolkoztam, majd elindultam lefelé. Anyu a konyhában volt, és a reggeli kávéját itta.
-Jó reggelt kicsim. Hogy hogy ilyen korán fent vagy?- nyomott egy puszit a homlokomra. Kihúztam a mellette lévő széket, majd leültem. Megfogtam a csészémet és öntöttem kávét.
-Nem tudtam aludni- mondtam, majd a forrócsészét leraktam a pultra. Nem akartam nagyon beszélgetni, és anya ezt tolerálta. Nem kérdezett semmit Roliról, az utazásáról, semmi olyat amiről tudja, hogy fájó még csak belegondolni is.
-Hol is lesz ez a hatalmas szilveszteri buli?- érdeklődött anya. 
-A próbatermünkben. Tudod a raktár. Az elég nagy és sokan elférünk.- ittam bele a kávéba. Anya még pár mondatban elmondta, hogy ne igyak, maximum egy koccintás éjfélkor, de semmi több. Hogy vigyázzak Anettra és viselkedjek normálisan. Mikor anya befejezte, felmentem a szobámba. Anett éppen ébredezett. 
-Hogy aludtál?-érdeklődtem.
-Áá nagyon jól- mondta, majd felállt az ágyra és ugrálni kezdett. Rögtön csatlakoztam hozzá. Mi már csak ilyen ugrálósak vagyunk. Visítoztunk egy sort, hogy ma este mekkora koncertet adunk és mekkora buli lesz. Anettnek ez nagy dolog. Nem igen volt még ilyen buliba. Sőt nem igazán jár el mostanában, hogy én már nem lakok ott sehova.  Amikor kellőképpen kiugráltuk magunkat, megbeszéltük ki mit vesz fel. Az enyém egyszerű volt, mivel a bandának van pólója és egy stílusa, így nem sokat kell azon gondolkoznom. Persze Anett már más tészta. Teljes átalakítás. Ruha smink és frizura. Anya felszólt, hogy kész a reggeli menjünk le. Tinilányos nevetéssel indultunk le a lépcsőn. Apu kicsit megijedt a kora reggeli pörgésünktől, de betudta annak,hogy kamaszok vagyunk, nekik ezt nem kell megérteni. Mivel rengeteg időnk volt még, mondtam Anettnak, hogy menjünk el korcsolyázni. Persze rögtön belement. Imádunk korcsolyázni. Felöltöztünk, majd megkerestem a korcsolyámat. Anett nem hozta el az övét, így neki kölcsönözni kell. Amikor mindennel megvoltunk, indultunk is. Anyáéknak gyorsan vázoltam a helyzetet és el is mentünk. Igaz futottunk, hogy elérjük a villamost. A mínusz hét fokban, rettentő jól esett. Aha. Nem. Mikor megérkeztünk a korcsolya pályára, Anett csak ámuldozott. Sokan voltak, de nem annyira. Béreltünk korit, majd felvettük és már mentünk is. Nagyon jó érzés volt. Hangulatos zene ment, így még jobb volt. Anettel az ismerős számokat énekeltünk, miközben körbe körbe mentünk. Kikapcsolódásnak tökéletes volt. A legjobb, hogy egyszer sem estem el. Hurrá. Az idő hamar el ment. Így gyorsan hazasiettünk, majd el is kezdtünk készülődni. Anett már nagyon izgult. 
-Szerinted egyenes vagy göndör?- kérdezte a hajsütőt és a hajvasalót fogva.
-Göndör- mutattam a hajsütőre. Anett bólintott majd el is kezdte a haját csinálni. Én gyorsan kivasaltam és elővettem a ruhámat. Szakadt farmer, együttes póló, rengeteg karkötő, enyhe szemfesték és bakancs. Én kész is lettem. Anett szolid de nagyon csinos sminket kapott, egy nagyon menő szerkót. Nagyon dögös lett. Anyu mondta, hogy el visz minket kocsival, hogy ne kelljen a zsúfolt villamoson nyomorognunk. Bepattantunk a kocsiba, majd elindultunk. Nagyon izgatottak voltunk. Anya mondta, hogy egyedül semmiképpen ne induljunk haza. Egy fiú legalább kísérjen el minket. Egész úton magyarázott, mi meg csak bólogattunk. Mikor végre megjöttünk, gyorsan elköszöntünk anyától, majd egy gyors boldog újévvel el is ment. A többiek már mind ott voltak. Felmentem gyorsan próbálni. Ez lesz Gergő első koncertje. Nem láttam rajta, hogy izgul. Amúgy Roli is fellép ma, velünk együtt. Juhu. Hangpróba és minden más, majd elkezdtek gyűlni az emberek.
-Remélem elférünk ennyien- ráncolta a szemöldökét Gergő. Én belevágtam a vállába egyet biztatásként , majd elkezdtük a bulit.
-Hahó emberek! Indulhat a buli?- üvöltötte Roli. A közönség csak úgy üvöltött. Belekezdtünk az első számba. Egy Pink szám át hangszerelve és turbózva. Mindenki nagyon jól szórakozott. Két szám közt beleszólt a mikrofonba Gergő.
-A következő számot, Rolinak küldenénk, aki sajnos lelép és itt hagy minket- vágta hátba Rolit. A közönség ajjmározott egyet, majd folytattuk a koncertet. Roli egyszer csak elkérte a gitáromat. Odaadtam neki..
És elkezdett énekelni. A számot nekünk küldte. Én a sírás szélén álltam. Nagyon jó volt. Majd a szám végével mindenki megölelte (csak mi akik a banda tagjai voltunk)Majd folytattuk a zenélést. Imádom a színpadot.
Az utolsó szám után meghajoltunk, majd minket váltottak az ideiglenes DJ-k. Ben és Levi. Ők adták a zenét az este folyamán. Megkerestem Anettet majd elkezdtünk tombolni. A társaságunk csatlakozott hozzánk. Táncoltunk ordibáltunk és nagyon jól szórakoztunk.
-1 perc és éjfél.!! Új év kezdődik!- kiáltotta a mikrofonba Ben. A tömeg őrjöngött. Leviék is csatlakoztak hozzánk. Együtt kezdtük el a visszaszámlálást.
-Tíz- kiáltotta a tömeg.
-Kilenc- ordította Marci.
-Nyolc
-Hét
-Hat-
-Öt
-Négy
-Három- néztem a többiekre.
-Kettő- ordítottuk ahogy bírtuk.
-Egy- kiáltotta a fülembe Roli.
-B.Ú.É.K- és rengeteg trombita hangzott fel, majd konfettit szórtak. Kifutottunk, hogy lássuk a tűzijátékot. Épp Anett nyakába akartam ugorni, mikor láttam, hogy Levivel csókolózik. Éljen. Mosolyogva hagytam őket, majd a többiekhez mentem. 
-Boldog új évet-öleltem meg Rolit. Koccintottunk, majd folytatódott a buli. Rengeteget táncoltam. Nagyon jól éreztem magam. Hajnali ötkor  vánszorogtunk haza. Roli és Levi hazakísért minket. Hazaérve egyből bezuhantunk az ágyba. Majd ha kipihentük magunkat megbeszéljük az estét. Csak bírjam kipihenni.
FOLYT.KÖV

5 megjegyzés: