Nézettség

2013. július 16., kedd

63. rész

December 4, Szombat

Egész éjszaka szakadt a hó. Már tényleg tél van. Kicsit korán jött ez a havazás.
Kinéztem az ablakon, mindent hó borított. Elhúztam a függönyt, majd leültem az ágyamra és a zenelejátszómat nyomkodtam. Léna sehol nem volt. Ő mondjuk korán kell és mindig eltűnik. De nem értem miért kelnek fel olyan korán.A hétvégében az a jó, hogy sokáig aludhat az ember. Hirtelen kopogtak az ajtón. Felálltam majd indultam ajtót nyitni. Amúgy még pizsamában voltam úgy mellékesen.Kinyitom az ajtót és Marci, Roli, Tomi az ajtóban állnak. Megszólalni sem volt időm. Felkaptak. Roli a kezemnél fogott Tomi meg a lábaimat. Marci meg röhögött. rohantak le velem a lépcsőn. Én már rosszat sejtettem. Nagyon rosszat.
-Fiúk, kérlek tegyetek le. Lécciiiii- visítottam. Késő volt. Marci nyitotta az udvarra vezető ajtót. 
-Egy-kettő-Hááárooom-és eldobtak.
-Ááááá- pont a hatalmas hóba. pislogtam kettőt majd megláttam, hogy mindenki körülöttem van és röhög. Persze ők fel voltak öltözve. Én meg mezítláb pizsamában a hóban. A mínusz nem tom hány fokban. 
-Kösz. Legalább felöltözhettem volna.-álltam fel és poroltam le a havat magamról. A hó nagyon hideg volt. A lábam megfagyott. 
-Na gyorsan menj fel és öltözz át, de meleg ruhát vegyél fel, ha nem akarsz megfázni- nevetett Roli. Marha viccesek. Felfutottam vacogva a szobámba. gyorsan ledobtam a vizes ruháimat, majd nagyon rétegesen és melegen öltöztem fel. Kesztyű, sapka, sál. Na akkor mehetek is. Amikor leértem épp Kitti fürdették meg a hóban. (ő fel volt öltözve).
-Így járnak akik sokáig alszanak. nem tudnak felöltözni időben- dobott meg egy hógolyóval Marci. Lenyúltam a hóba és megformáztam egy hógolyót és Marcinak dobtam. Pont telibe. Elkezdtünk csatázni. Nagyon jól elszórakoztunk. Kittivel csináltunk hó angyalt. A fiúk hóembert építettek, én meg ledöntöttem. Visszakapták a reggelit. Ha harc akkor legyen harc. 
-Na Elz most meglakolsz.- és Marci megragadta a lábam és belevágott a hóba. prüszkölve, kiköptem a havat ami a számba került. 
-Kösz Marci- nevettem.
-Na gyere- nyújtotta  a kezét Roli. Felhúzott majd felugrottam a hátára. Kakasoztunk Marcival és Kittivel. Majd csatlakozott tomi és Léna is. Akkorát borultunk hátra Rolival, hogy azt youtube-ra kellene tenni. Ennyire még nem élveztem a havat. 
-Menjünk szerintem- vacogtam. Mindenki helyeselt. Kicsit átfagytunk. Mindenki felment a szobájába. Én gyorsan meleg vízben lezuhanyoztam. Felkaptam egy mackó felsőt és egy farmert., majd megszárítottam a hajam. Mikor Lénával elkészültünk, lementünk a társalgóba. A többiek már a kályhánál melegedtek.
-Hoztam forrócsokit- hozta a nagy tálcát Kitti. Marci elvette tőle mielőtt magára önteni. Elvettem egy bögrével, majd sztorizgattunk. 
-Hallod Rol, szívás lesz nélküled- mondta Tomi. Mindenki helyeslően bólogatott. Roli gyorsan témát váltott és Danielláról kezdett dumálni. Mindenki egyetértett,hogy egyre szánalmasabb.
-Gondolj bele. Kimegy a repülőtérre és könnyes szemekkel, egy zsebkendőt lobogtat feléd- röhögte Marci.
-Kuss- förmedt rá Roli nevetve.
-És utoljára még, örök szerelmet esküdtök egymásnak- folytattam. Roli megdobott egy párnával. Mindannyian felnevettünk. Hiányozni fog, nagyon. 
-Szilveszterkor még itt leszel ugye,- kérdezte Rolitól Ben.
-Alap. Ki nem hagynám. Még utoljára bulizunk egyet. Meg akkor lesz a debütálása az új gyereknek.- mindenki örült, hogy Roli még a szilvesztert velünk tölti. Még egy hónapunk van együtt. csak lassan teljen el ez az idő.
FOLYT.KÖV....  

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó!! már nagyon várom a szilvesztert :)
    lécci hoz ma még egyet! <3

    VálaszTörlés
  2. Igen, meg ma egyet:))) Legysziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    VálaszTörlés
  3. G+E?:) szurkolooooooooooooooooooooooooooook!:D

    VálaszTörlés