Nézettség

2013. május 28., kedd

Tizenhatodik rész

Szeptember 19, Péntek

A suli buli napja. Reggel izgatottan keltem fel. Tegnap takarítás után elmentünk Lénával ruhát venni a bulira. Mindketten megtaláltuk a tökéletes ruhát. Roli az ajtóban állt mint mindig. gyors reggeli köszöntés, majd indultunk. A büfében feltankoltunk. Egy hadseregnek is elég lett volna. Felmentünk az angol terembe. Mr. Selfrid pár perc késéssel érkezett, mondta a mai órán foglaljuk el magunkat csendben, mivel rengeteg dolga van. több se kellett mindenki elkezdet nyüzsögni. Mi egy szép kört alkotva ültünk le, hogy beszélgessünk. Terveztük az esti bulit.

-Mi lenne ha a buli után tartanánk egy kis össze jövetelt a szobánkban?- vetette fel Tomi az ötletet. Mindenkinek tetszett az ötlet.
-Egy feltétellel. Ha Daniella csapata nem jön- szóltam közbe. Mert semmi kedvem nem volt jó pofizni. Főleg nem vele.
-Ez egyértelmű. Csak az osztályból jöhetnek. - mondta Tomi. Na hála égnek. Elkezdtük a szervezkedést. Azért Ádám nem lesz ott. Furcsa is lenne, ha ott lenne. ő inkább az a magányos farkas szerepét képviseli az osztályban. Mindenki belemerült a szervezésbe. Ennek csak a csengő vethetett véget. Mivel Dupla angolunk volt, nem mentünk sehová, maradtunk az angol teremben. Én épp egy csokis kuglófot majszoltam, amikor egy csapat lány érkezett a terembe. Még nem láttam őket úgyhogy nem tudtam, mégis mit akarnak itt. Ez hamar kiderült. Ugyanis Máténak hála mindenki olvashatta a suli buli utáni össze jövetelről. Nem nagyon értettem miért rakta ki, mivel aki hivatalos az mind ott volt.
-Sziasztok.-köszönt az egyik lány. Középmagas, barna haj, kiló szem festék, és a legdivatosabb ruhák.-Hallottunk a buliról amit ti szerveztek. Mi is szeretnénk részt venni-nyávogta.
-Hohóó. Ácsi. Ti honnan tudtok erről a buliról?-kérdezte Bence.
-A facebookon olvastuk. Máté tette ki.- A fiúk gyilkos tekintettel pásztázták Mátét, aki nem tudott mit hozzászólni az elhangzottakhoz.
-Félreértés történt. Az a buli csak a mi osztályunknak szól. Máté véletlenül tette közzé. Bocsi.- néztem a négy lányra. Máté hálás pillantásokat küldött felém, mire rámosolyogtam biztatóan. Tuti hogy a fiúktól még kapni fog.A négy lány zavartan megvonta a vállát és elmentek.
-Ember megvagy húzatva? Azonnal vedd le a facebookról.-szólalt meg Tomi, szavait Mátéhoz intézve.
-Jó jó. egy perc. Na kész is.- tette le a telefont. Közben becsengettek.Mivel a tanár úrnak még mindig volt elintézni valója, folytathattuk a szabad foglalkozást. Máté előre ment, hogy váltson pár szót Ádámmal, addig a fiúk sustorogni kezdtek.
-Meg kellene szívatnunk- dobta fel ötletnek Bence. Természetesen Mátéról volt szó. Mindenki egyetértett, hogy így visszakapja ezt az egészet. Mikor Máté visszajött, úgy csináltunk mintha semmi érdekesről nem beszéltünk volna. Hihi. Vicces lesz a mai nap. Óra végén levonultunk az osztályunkba (elég nagy zajjal). A folyosón úgy vonultunk, hogy mindenki felénk nézett. Elég menő a társaságunk már most. A suli rádióból egy Tóth Gabi szám ment. Kitti azt énekelgette amikor mellénk lépett. Következett egy óra Haróccsal. Imádom a  magyartanárt, mondtam már? Az örökös szigorú tekintetével nézett végig az osztályon, majd amikor ledobta a naplót az asztalra megszólalt.
-Mindenki elővesz egy lapot- milyen szép is amikor ilyen kedves a tanár. Öröm az órájára járni. Mindenki mozgolódni kezdett. Próbáltak gyorsan valamit kiírni, ami esetleg bent lehet a dolgozatba. A B csoport. Hurrá. Véletlenül se legyen könnyű nekem. Megkaptuk a kérdéseket, majd nekiálltunk a feladatoknak. Gyorsan lefirkantottam Léna csoportjának válaszait majd átdobtam neki egy cetlin. Majd Rolinak adtam a következőt. Aztán nekiálltam a sajátomnak. Harócs beszedte a lapokat majd ledarálta az új anyagot. Az első mondatnál lemaradtam. majd leírom Lénáról. Majd kicsengettek. Harócs egy szó nélkül kiment.
-Na ez sem a kedvenc tanárom- szólalt meg elsőként Marci. Tény hogy Harócsot senki sem szereti. Roli és Tomi lementek a büfébe, hogy hozzanak valami kaját. Addig Lénától elkértem a füzetét, hogy letudjam írni az anyagot. Amíg írtam Roliék visszajöttek a büféből. Letett egy csomag gumi cukrot az asztalomra majd leült. Imádom a gumi cukrot. Ezzel lelehet venni a lábamról. Matek óra következett Szabó tanár úrral. Ő sem hagyta ki a szívatást. Most Rolin volt a sor. Az kiderült Roli nem hülye. Öt perc alatt megoldotta a feladatot és gazdagodott egy ötösre. Amikor jött vissza rámosolyogtam, ő pedig vissza. Ettől a mosolytól elájulok. Matek végén odafordultam Rolihoz. Az estét akartam pontosítani.
-Akkor este hogy lesz?
-Fél ötkor a szobátok előtt- mosolygott. Visszafordultam majd elkezdtem rágcsálni a gumi macikat. Abban a pillanatban Marci lépett oda. Felkapott kettő macit,majd....beledugta az orrába.
-pfúj Marci te nem vagy normális.-röhögtem. Marci pedig folytatta a műsort. A gusztustalanságnak  Szépendrei vetett véget. Mosolyogva megkérte Marcit, hogy vegye ki a gumicukrot az orrából. Az ofő csendet kért majd gyorsan elmondta, hogy mik az elvárások a ma esti suli bulin. Nem hiszem hogy Lénán, Reginán és rajtam kívül bárki is figyelt volna. 
-Tanár bá'.-lóbálta a kezét Levi.
-Parancsolj Levente.-szólította fel az ofő kedvesen.
-Játszunk má' valamit- kérte értelmesen Levi. Mire mindenki helyeselt. Az ofő nem tudott mit csinálni, játszottunk.
-Mindenki vegyen elő egy lapot, és írja rá a nevét. A feladat az, hogy írj rá egy dolgot amit magaddal vinnél ha el kellene utaznod valahová. És indokold meg miért.
A feladat jó volt. Kicsit gondolkoztam mi is az amit mindenképpen magammal vinnék, egy ilyen utazásra, mire lefirkantottam a válaszomat a lapra. Regina beszedte a lapokat majd az ofő elkezdte felolvasni. 
-Akkor lássuk. Kitti egy rajz füzetet vinne magával pár rajz kellékkel. Indoklás pedig "ha unalmas lesz valamivel el kell ütni az időt".-olvasta majd folytatta. - Marci az anyukáját vinné, indoklás pedig "nem halnák éhen, megcsinálna mindent" Érdekes.-tette le a lapot. Amúgy Léna a fényképezőjét vinné, Tomi a gitárját, Ádám könyveket, Levi a dob felszerelését,Máté az okos telefonját, Bence pedig egy tükröt(??) (kicsit egoista a gyerek)Regináét nem hallottam. Majd következett Rolié.
-Roland Elzt vinné magával. indoklás. "mert semmi más nem fontos annyira mint ő" Ez nagyon szép Roland- a szívem hevesebben kezdett el dobogni és a fülemig elvörösödtem.
-Hallod Roli ez nagyon nyálas volt- dobta meg Marci egy galacsinnal.
-Gyerekek csendet. Elz a naplóját vinné magával. Az indoklás: " mert a gondolataim nem mindig férnek el a fejembe"- ezzel vége is lett az ofői órának. Odamentem Rolihoz.
-Tényleg engem vinnél?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze. Ki mást?-majd megcsókolt.
FOLYT.KÖV

2 megjegyzés: