Nézettség

2013. május 30., csütörtök

Tizennyolcadik rész

Fél kilenckor átvonultunk Tomiék szobájába, hogy ott folytassuk a bulit. Mivel a mi szobánk mellett van nem sokkal, így míg a többiek elmentek, én gyorsan átöltöztem. Green day póló, csőfarmer és már mentem is. Már a folyosóra kihallatszott a zene és a röhögés. Ha nem tudnám hova kellene mennem, ezek alapján simán odataláltam volna. Amikor beléptem mindenki körbeállt egy asztalt. Közelebb mentem és láttam, hogy Bence és Levi szkanderoznak. Beálltam én is a szurkolók közé. Roli mikor észrevett mellém lépett és egy gyors puszit adott. Amúgy a meccset Levi nyerte. Nem sokon múlt. Mivel nem az a társaság vagyunk akik csak alkohol hatására tudnak jól szórakozni, így italként csak sprite és cola szolgált. Amúgy Roliék szobája nagyon kúl. Tele van gitárral, és egyéb zenés kellékkel és az elmaradhatatlan playstation játékok. Sajnos vagy nem, Marci megtalálta a karaoke gépet és a hozzá tartozó kellékeket.
-Karaoke party!!!- kiáltotta. És ennyi kellett. Mindenki odacsődült és karaokezni akart. Nagyon viccesre sikerült, mivel attól függetlenül, hogy van egy pár tehetség az osztályban, ez nem jelenti hogy mindenki az lenne. Amikor Máté Zentai Márk-Ments meg szerelemet  énekelte (?) szem nem maradt szárazon. Mindenki fetrengett a röhögéstől. Ezt csak tetézte amikor Marci próbálkozott egy Beatrice számmal. Az egyszer biztos, hogy nem ők lesznek a következő X-faktor nyertesei. 
-Héj, Elz. Gyere. Most te jössz- kiáltott nekem Tomi. Felálltam Roli mellől, ugyanis addig mellette ücsörögtem és együtt nevettünk a többieken. Kivettem Tomi kezéből a mikrofont. Mivel előre nem mondták mit fogok énekelni, így teljesen váratlanul ért amikor elkezdődött a Magna Cum Laude- Pálinka dal. A következő Roli volt, ő váltott a mikrofon előtt. Ő a Hooligans-királylány-t kapta. Roli a refrénnél hozzám fordult és folytatta az éneklés.
-Szemedbe nézek egy gyönyörű szép szivárvány, szivárvány- énekelte. A többiek húztak egy sort majd Roli befejezte az éneklést. 
-Mi lenne ha felelsz vagy merszeznénk?- vetette fel ötletként Marci. Mindenkinek tetszett az ötlet így leültünk a földre és egy kört alkotva helyezkedtünk el.
-Na ki lesz az első?-kérdeztem. Mert hát valahol el kell kezdeni. 
-Én- szólalt meg teljes összhangban Máté és Regina. Mivel ők összekaptak azon, hogy ki kezdi így Roli csendet kért.
-Ez így nem lesz jó-állt fel Roli, majd felkapott egy üveget az asztalról és visszaült mellém.-Nos így egyszerűbb lesz. Mindig az kérdez aki pörget, és akire mutat az kapja a kérdést.-mindenki bólogatott így Roli megpörgette az üveget, ami Marcira mutatott amikor megállt.  
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte mosolyogva Roli Marcitól.
-Merek, ez egyértelmű.
-Akkor menj át Daniellához, térdelj le elé és mond meg neki, hogy szereted.- adta a feladatot Roli. Ez azért egy kicsit erős volt. Mindenki röhögött. Marci percig töprengett majd elindult. Mi természetesen követtük. Máté telefonnal vette ahogy átmegyünk és szerintem az egészet fel is vette. Marci ment elöl mi meg mögötte és csak röhögtünk. Majd mikor Marci bekopogott, mindenki elhallgatott. Daniella nyitott ajtót, és kicsit furcsán nézte, Marcit aki ezalatt az idő alatt letérdelt elé.
-Daniella szeretlek.- mondta tök komolyan Marci- nélküled nem tudok élni- ennél a mondatnál mindenkiből kitört a röhögés még Marci is röhögött. Daniellának a feje egyszer csak átváltott vörösbe és elég ideg beteg fejet vágott.
-Azt hiszitek viccesek vagytok? Gyerekes banda.-azzal bevágta az ajtót. Még jobban röhögtünk és már fizikai fájdalmat éreztem a hasamba. Visszavonultunk a szobába és folytattuk a játékot. Most Marci pörgetett és Máté előtt állt meg. Itt volt az idő, hogy a fiúk megszívassák Mátét. Nem volt kérdés Máté a merést választotta.
-Akkor, fuss ki az udvarra és énekeld a kiskacsa fürdiket-kezdte. Máté vigyorgott, olyan arc kifejezéssel hogy ennyi? nem nagy cucc. De itt még nem volt vége- egy szál alsógatyában.-fejezte be Marci. És itt Máténak azonnal  lehervadt az arcáról mosoly. De nem tehetett mást, meg kellett csinálnia. Levette a gatyáját és a pólóját és kifutott miközben énekelt. És pechére amikor befejezte a mutatványa már a youtube-on volt. Hihi.
Még pár kört játszottunk, majd elkezdtek fogyni az emberek. Mindenki lelépett. Már csak négyen maradtunk. Tomi, Léna Roli és én. Rolivan az ágyon ültünk és beszélgettünk amikor hirtelen rám tört az álmosság. Ráhajtottam Roli vállára  a fejem majd elaludtam.
FOLYT.KÖV

3 megjegyzés: