Nézettség

2013. május 29., szerda

Tizenhetedik rész

Suli után Lénával belevetettük magunkat a készülődésbe. Előkerültek a haj gyilkos szerkezetek (haj vasaló, haj sütő ) és elkezdtük egymás haját csinálni. Míg Léna a hajamat sütötte be én a körmömet festettem. Majd mikor kész lett a hajam cseréltünk. Míg vasaltam Léna haját ő a körmét festette ki. Előkerültek a tegnap vásárolt ruhák. Én egy barack színű pánt nélküli, középen gyöngy berakásos, alul kicsit fodros egybe részes ruhát választottam. Léna egy visszafogott pink pántos ruha mellett állapodott meg. Mindketten elkészültünk időben. Még volt egy szabad óránk indulásig. Léna korábban megy, én pedig Rolival megyek át a suli torna termébe, ahol a nyár búcsúztató bulit tartják. Lénával az utolsó simításokat végeztük (szolid visszafogott, de szép smink), amikor kopogtak. Az óra még csak négy órát mutatott, úgyhogy ez nem Roli lesz. Az ajtóban Kitti állt kicsit kétségbe esett fejjel. Rögtön tudtuk, hogy segítségre van szüksége. Gyorsan betessékeltük, Léna kikapta a kezéből a ruháját, én pedig nekiestem a hajának. Húsz perc alatt sikerült Kittiből egy nagyon csinos lányzót varázsolni. Büszkék voltunk az eredményre, kitti meg nem győzött hálálkodni. Léna és Kitti elindultak én pedig egyedül maradtam. Nagyon izgultam vajon Roli hogy fog kinézni. Számtalan variációt elképzeltem, de a valósághoz egyik sem hasonlított. Roli pontosan érkezett. Kettőt kopogott az ajtón én pedig gyorsan kiléptem az ajtón. Roli fekete farmert, fehér inget és egy zakót viselt. A haja enyhén bezselézve és ahogy meglátott széles mosolyra húzta a száját.
-Gyönyörű vagy-szólalt meg elsőként. zavartan megtekertem egy tincsemet majd Roli magához húzott és megcsókolt. Amikor sikerült elengednünk egymást, a kezét az enyémre kulcsolta és elindultunk. A sulihoz érve láttuk, hogy minél több diák jelenik meg a suli előtt. Mi is hamar megtaláltuk a helyünket. Marciék épp egy a-s fiút szívattak, amikor odaléptünk hozzájuk.
-Sziasztok-köszöntem.
-Hűű Elz de csini vagy- dicsért meg Tomi, aki nem éppen vitte túlzásba az elegáns megjelenést. Beszélgetünk még pár percet, majd bementünk a torna terembe, ami nagyon szépen fel volt díszítve az alkalomhoz. Egy színpad volt felállítva a produkcióknak. Lénáékkal hátramentünk, hogy gyorsan egyeztessünk, pontosan ki mikor jön meg stb. A két suli rádiós felment a színpadra majd bejelentették az első fellépőket. vagyis minket. Mind a Hatan felmentünk a színpadra én előrébb a mikrofonhoz, majd elkezdődött a zene. És elkezdtem énekelni. Majd a refrénnél mindenki beszállt az énekbe.A közönség velünk együtt énekelte Adele híres slágerét majd következtem ismét én a szóló részemmel, és vége is lett. A közönség nagy tapsal díjazta a produkciónkat majd levonultunk. A színpad mellett Roliék álltak, gyorsan adtam egy sok sikert csókot Rolinak majd felmentek a színpadra. Mivel titokban történtek a próbák nm tudtuk, hogy mégis mit fognak előadni. Így gyorsan előre tolakodtunk az első sorba és figyeltük. Roli a mikrofon előtt, Roli bassz gitárral a kezében, Levi pedig a dobok mögött ült. És elkezdték Green day-American Idiot című számot. Ahogy Roli elkezdett énekelni az összes diák elkezdett ugrálni és kiabálni. Nagyon jó hangulatot teremtettek a fiúk három perc alatt. Mivel csak két produkció volt a suli rádiósok elfoglalták a helyüket és belekezdtek az este első számába. Körbenéztem és Lénát sehol sem láttam, majd mikor Roli mellém lépett, a színpad felé mutatott. Amikor a mutatott irány felé néztem hirtelen köpni nyelni nem tudtam. Ugyanis a színpadon Tomi és Léna volt, akik CSÓKOLÓZTAK. Kérdőn néztem Rolira, hogy mondja már el mi ez az egész de ő csak mosolygott és megvonta a vállát. Amikor Lénáék odaértek hozzánk, rögtön kérdezni kezdtem.
-Te meg Tomi?- mosolyogtam rá. Nagyon örültem nekik. Léna csak zavartan bólintott egyet és szorosabban kezdte fogni Tomi kezét. Nagyon arik voltak, ahogy ott álltak. Mikor mindenki tudomást szerzett a friss párról leültünk a lelátóra. Egy egész sort elfoglaltunk. Hirtelen felcsendült a Fall out boy-The phoenix című szám. Lerángattam Lénát és Kittit és beleolvadtunk a többi táncoló diák tömegébe. Majd mikor vége lett a suli rádiósok lekeverték a zenét, majd a Sum 41- Crush kezdődött el. Hirtelen hevesen kezdett el verni a szívem, mert ezt a számot játszották nekem Roliék az udvaron. Egy kar kulcsolódott a derekamhoz és amikor megfordultam Roliva találtam szembe magam. 
-Ez a te műved?- kérdeztem mikor ráhajtottam a fejem a vállára. Roli a fülemhez hajolt és ezt suttogta:
-Említettem már, hogy jóban vagyok a suli rádiósokkal?- majd megpuszilta a fejem búbját. Körülnéztem és láttam, hogy Léna és Tomi is táncol mellettünk, a lelátón pedig Regina rángatja lefelé Mátét aki nem igen akart lejönni táncolni. Azalatt a három percben olyan boldog voltam, mint még soha.
FOLYT.KÖV

2 megjegyzés:

  1. Hello!!! Nagyon tetszik a blogod, nemrég találtam rá :) Igaz, hasonlít az SzJG-re, de ettől függetlenül tetszik :) Sok sikert!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a zenei ízlésed! Az összes számot, amit eddig említettél ismerem és szeretem.
    Nekem is van egy 10% SZJG beütés-érzésem, de ettől függetlenül elég egyedi.
    Szerintem még ma végigolvasom. :D

    VálaszTörlés