Nézettség

2013. május 27., hétfő

Tizenötödik rész

Szeptember 18, Csütörtök

Szokásos reggeli rituálé. Kapkodva elkészülés, Roli az ajtóban vár. Csók. és indulunk a suliba. Ez már napi rutinnak számít. Léna ma sem jött velünk. állítása szerint azért, hogy Rolival lehessünk kicsit ketten. én ennek mindig nagyon örülök, mivel a suliban nincs mindig alkalmunk kettesben lenni. Már nem képzeltem semmit a dologba, hogy esetleg azért nem jön velünk mert valaki mással megy, pl. Tomival. Tegnap érthető magyarázatot adott, úgyhogy már nincsenek képzeteim.
A suliba érve, csapódott hozzánk Marci és Levi. A többiek az osztályba voltak már. Mivel ilyenkor általában felfordulás van nálunk, nem nagyon lehet ilyenkor beszélgetni. Mindenki a legtávolabb személlyel akar beszélni, szendvicsek, alufólia labdák repkednek.Háttér zajnak a suli rádió szól. Első óránk angol volt. A tanárúr meglepett minket egy röpdolgozattal. Nem volt nehéz ezt még az én angoltudásommal is megtudtam csinálni. Óra végére meg is születtek a jegyek. Négy ötös született. Roli, Ádám, Regina, Máté és az enyém. Tomi, Léna, Kitti négyest írtak. A többiek hármast. Nem is rossz átlag. Matekon Marcit szívatta a tanár ezerrel. A fél óra elment, mire megtudta oldani a feladatot. A többi óránk elmaradt , mivel Juci néni elkért minket, hogy próbálhassunk a holnapi fellépésre. Ennek szinte mindenki örült. Mivel mi nem nézhettük meg a fiúk próbáját, ők se láthatták a miénket. Nagyon jól sikerült a próba, mondjuk Daniellának nem tetszett, hogy ő nem kapott szólót. Úgyhogy ő nyafogott, mi meg nem bírtuk elviselni. Két óra múlva cseréltünk a fiúkkal. Mi hazamehettünk míg ők próbáltak. A szobába érve, úgy vettem észre nem ártana egy takarítás, mivel a szoba úgy nézett ki mint egy csata mező. Léna és én sem szeretünk annyira rendet tenni. De ez már esedékes. Szóval a délután takarítással fog eltelni. Éppen akkor kezdtünk neki amikor Roli jött be.
-Mit csináltok?-kérdezte.
-Takarítunk-szóltam neki, miközben egy adag szennyes ruhát dobtam le egy kupacba. Roli furcsán nézett. sejtettem, hogy az ő szobájuk sem nézhet ki szebben. Azt hittem marad segíteni, de azt mondta sürgős megbeszélni valója van Tomival. Így elmenekült. Szép is amikor az ember barátja elmenekül. Bekapcsoltuk a zenét és így már mindjárt jobb volt a hangulat. Röpke két óra múlva el is készültünk. Levágtuk magunkat az ágyra és körbenéztünk. Rend és tisztaság. Hát ez sem lesz sokáig így.
FOLYT.KÖV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése