Nézettség

2013. július 9., kedd

56. rész

A lányokkal gyorsan elkészültünk.
Gyors smink és vasalt haj.Én az együttes póló és egy fekete csőfarmert plusz egy tornacsukát vettem fel. Mikor elkészültünk lementünk a helyszínre. A fiúk már a hangszereket babrálták. Odaléptem Zsomborhoz és egy gyors csókkal köszöntöttem. A diákok kezdtek szállingózni, majd egyre többen lettek. Odamentem Rolihoz.
-Boldog szülinapot!- adtam át neki az ajándékát. 
-Köszi- majd elvette és megölelt. Roli megkapta az ajándékát Lénától, Tomitól, Marcitól és Kittitől. Meg még rengeteg embertől. Felmentünk a színpadra és beálltunk. A helyiség már kezdett zsúfolt lenni, így elkezdtük a koncertet.
-Hali emberek. Kezdődhet a buli? -kiáltott a mikrofonba Roli, majd a közönség nagy kiáltásba kezdett. Belekezdtünk az első számba. Green day- American Idiot. A közönség tombolt.

Három szám ment le, és mindenki nagyon jól érezte magát. A tömegben megpillantottam két ismerős arcot. Szabina és Viktor. Hát mégis eljöttek. A tekintetemmel Zsombort kerestem, majd mikor megláttam hátramutattam. Szerencsére vette és elindult Szabináék felé. Mi tovább folytattuk a zenélést és próbáltam nem a két volt osztálytársaimra gondolni. Nyolc számot játszottunk összesen. Az utolsó dal után levonultunk és Ben vette át a zeneszolgáltatást. Hátramentem Zsombor után és megláttam a társaságában Viktort és Szabinát. Odamentem  majd Zsombor kezét megfogva köszöntem nekik.
-Sziasztok. Mi járatban vagytok itt?- próbáltam kedvesen.
-Mi csak gondoltuk megnézzük, mi az a nagy durranás ebben a buliban. Hát nem is tudom szerintem kár volt felutazni. Elég ratyi egy party.- fintorgott Szabina.
-Hát akkor el is mehettek, mivel  nem hívott senki sem titeket.- kiabáltam.
-Pedig ez egy nyílt buli, bárki jöhet- emlékeztetett Szabina.
-Tudod, akik itt vannak legalább látásból ismerik azt a személyt akinek a szülinapját ünnepeljük. Mivel ti nem tartoztok ide mehetnétek is.- néztem mélyen Szabina szemébe.
-Tudod Elz még nagyobb barom lettél mint voltál- szólalt meg hirtelen Viktor. Mielőtt reagálni tudtam volna, Zsombor húzott be egy hatalmasat Viktornak. Viktor a földön volt, Szabina sipákolt. Viktor feltápászkodott és már lendítette is a kezét, de azt valaki hátulról megragadta.
-Eszedbe ne jusson- szólalt meg Roli. Az összes barátom ott termett mellettünk. Viktor kirángatta a kezét Roli szorításából, majd megragadta Szabinát és kifelé rángatta. Kimentek az ajtón, én pedig utánuk futottam. Szembe fordultak velem.
-Tudjátok elég nagy baj lehet veletek.-kezdtem. Csak fura pillantásokat kaptam.Folytattam -Nem tudom mégis mit követtem el ellenetek, hogy így viselkedtek velem. Komolyan nem tudom -tártam szét a karjaimat.-De rájöttem, hogy kik az igazi barátaim. Azok akik mellettem vannak és sosem tennének olyat mint amit ti. Amíg otthon laktam ti megkeserítettétek az életemet. Egész nyáron áskálódtál Szabina. Mindent megtettél hogy egy barátom se legyen. De tudod mi van most? Itt vagyok, egy olyan iskolában ahol imádok lenni. Vannak barátaim és van egy olyan ember az életemben aki talán neked sosem lesz. Igen, mivel nem hiszem hogy Viktor szeretne téged. Sőt szerintem jelen pillanatban egy fiú sem lenne hajlandó szeretni téged. Örülök, hogy már nem kell téged elviseljelek mert tuti, hogy az első adandó alkalommal kinyírnálak. Most pedig én visszamentem az IGAZI barátaimhoz. Cső.- és megfordultam, és megláttam az összes barátomat. Mind az ajtóban álltak és büszkén néztek rám.Marci elkezdett tapsolni mi meg mind elnevettük magunkat. Zsombor elém lépett majd nagyon hosszan megcsókolt, majd egyesével mindenkit megöleltem. Nincs szükségem olyan emberekre mint Szabina és Viktor, ha vannak olyan barátaim mint Léna, Kitti, Marci és a többiek. Visszamentünk a bulira, ahol szerintem észre sem vették hogy pár ember hiányzik. Csatlakoztunk mi is a táncolókhoz és jól éreztük magunkat. 
FOLYT.KÖV... 

4 megjegyzés:

  1. VÈGRE!!! ÙJ RÈSZ !!! MINDEN NAP 5-SZÖR NÈZTEM A BLOGOD, HÁTHA...ÈS IGEENNNN:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma volt időm és kettőt is írtam :) lehet még ma lesz még egy :)

      Törlés
  2. úúúúúú tökre örülök hogy Roli meg Elz jóba vannak :)

    VálaszTörlés
  3. Olya jó én is megnéztem többször és végre itt van Elz meg jól meg mondta.! Kövit.! *-* ♥♥

    VálaszTörlés