Nézettség

2013. július 9., kedd

55.rész

November 26, Péntek

Óriási születésnapi party. Mivel Rolinak kedden volt a születésnapja, ezért megbeszéltük, hogy ma tartjuk meg. Szerencse, hogy a próbatermünk elég nagy, így befért a fél suli. Ja, igen. Mert, ha Roli a legmenőbb srác a suliba, természetes, hogy a diákok nyolcvan százaléka ott akar lenni a buliján. Nem meglepetés buliként nyilvánítottuk el, mert Roli végig tudott az egész buliról, mivel egy élő koncertet is terveztünk. Nem ez az első, mivel a suli bulin már debütáltunk elég nagy sikerrel. Szóval a SPARKS befutott zenekar lett. Vagyis a suliban legalább is. Zsomborral minden a legnagyobb rendben. Ő lett a zenekar hivatalos menedzsere. A suli nem voltvészes, hamar letudtuk. Kitakarítottuk a termet és elkezdtük a díszítést. Semmi extrém dolgot nem raktunk fel, semmi cicoma. A vendégek hét órára jönnek, addig volt 5 óránk, hogy mindennel elvégezünk. Díszítés, kaja és egy gyors próba. Még valami. Roli dobta Daniellát. mi ennek nagyon örültünk, mivel nem komplett a csaj, Daniella viszont kibukott és mindenféle áskálódást csinál. És mivel mi sosem voltunk jóban, azt hiszi, hogy miattam és rajtam akar általában bosszutállni. 
-Héj Rol. Azért mert ez a te bulid lesz, attól még segíthetnél a pakolásban.- dobott egy rongyot Tomi Rolihoz. 
-Hát talán esetleg a hangszereket leporolhatom-röhögött Roli. Én az üdítőket pakoltam, amikor váratlanul Daniella lépett be az ajtón.
-Nem hiszem, hogy téged bárki is hívott volna- kezdtem rá sem nézve.
-Sziasztok. Tudod Elza, nem hozzád jöttem.- vigyorgott. Vagy nem is tudom, én inkább a vicsorgáshoz hasonlítanám. -Zsombor tudnál nekem segíteni? - na ennél a mondatnál a tekintetemet elkaptam az üdítőkről és élesen Daniellára néztem.
-Mi kell?- kérdezte Zsombor. 
-A laptopom bekrepált. Segítenél? - ledobtam a rongyot, ami a kezemben maradt és Zsombor mellé álltam.
-Tudod elég szánalmas vagy- tettem keresztbe a kezemet.
-Nem tudom miről beszélsz.
-Hát pedig magyarul mondtam. Lehet baj van a felfogó képességeddel. Nem ártana egy kivizsgálás, csak hogy biztos legyél benne.- vágtam hozzá.
-Daniella nem értek a gépekhez. Kérd meg Mátét. Szia- és Zsombor elfordult Daniellától. Ezt imádom benne. Nem nagyon foglalkozik  más lánnyal rajtam kívül. Egy sátáni vigyorral ajándékoztam meg Daniellát és ott hagytam. Ő viszont még illegette magát köreinkben. Tomi szerencsére elküldte, miszerint semmi keresnivalója nincs itt, és hogy vigye  el egy szervizbe a gépét, ha valami baja van. Mivel nem tudott mit mondani Daniella sértődötten kiment és becsapta maga mögött az ajtót. 
Rolival szerencsére sikerült normális kapcsolatot kiépítenünk. Mint két osztálytárs és kolléga. Nem harcol Zsomborral és engem sem piszkál. Haveri szinten vagyunk egymással és ez így jó. 
-Szerintem készen vagyunk- vágta le magát a fotelbe Léna. Mindenki egyetértett vele. A zenekar felállt a helyére és elkezdtük a próbát. A próba végén elfáradva ültünk le. Még el sem kezdődött a buli, de már mindenki kipurcant. A zsebemben lévő telefon rezegni kezdett. Előkaptam és felvettem.
-Szia Anett. Mi újság? - szóltam bele.
-Szia. Baj van.- kezdte Anett. A hangja eléggé kétségbeesett volt. Felpattantam és kimentem, hogy jobban halljam mit mond,mivel a többiek elkezdtek ökörködni.
-Mi történt?
-Szabina és Viktor - válaszolta.
-Mit csináltak?- kezdtem rosszat sejteni. Ha ők ketten valamit terveznek az sosem sül el jól.
-Hallottak a buliról amit ti szerveztek, és felutaztak Pestre, hogy részt vegyenek rajta.- na itt kicsit ledöbbentem. Mégis mink jönnek fel ezek ketten? És mégis mit akarnak itt csinálni?
-De miért? -kezdtem hisztérikussá válni.
-Szabinának nem tetszik, hogy ennyire jól beilleszkedtél az új suliba és,hogy egy menő zenekarban is benne vagy. Valamit terveznek. 
-Oké. Köszi, hogy szóltál. Várni fogom őket. - elköszöntünk majd gyorsan bementem a többiekhez. Félrehívtam Zsombort és beszámoltam neki is arról, hogy Szabina és Viktor készül valamire és eljönnek a bulinkra.
-Oké, nyugi. Mit tudnának csinálni? Eljönnek megnézik, hogy milyen jó vagy és hogy mennyien szeretnek. Szabotálni nem tudnak semmit. Ha meg botrányt akarnak akkor majd leállítjuk őket. Nyugi- ölelt át. 
Szabina egy álnok kígyó. Bármire képes. 
FOLYT.KÖV....

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Nagyon jól írsz!:)

    VálaszTörlés
  2. De jóóóó!!!!! Végre 1 balhé készülődik!! Ez tetsziiiik!!!!!!!!!!! (L) Így tovább ^^ :**

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó végre egy kis izgalom.! *-* ♥♥

    VálaszTörlés