Nézettség

2013. július 10., szerda

57. rész

November 27, Szombat

Az idő már a mínuszokat súrolja. A tegnap esti Börzdéj party nagyon jól sikerült. Mármint a vége. De ránk várt még a nehezebb része. A takarítás. Tizenegy óra felé összeszedtem az embereket és kezdetét vette a takarítsuk ki a próbatermet projekt. Kiosztottuk a feladatokat. Tomit és Rolit elráncigáltam a hangszerektől, és egy egy szemetes zsákot adtam a kezükbe, azokkal az instrukciókkal, hogy szedjék össze a szemetet. (poharak,üvegeke stb..) Ben szolgáltatott zenét is, hogy jobban menjen a takarítás. Mindannyian nagyon jól szórakoztunk. Pink- So what? című száma ment, én pedig seprűvel a kezemben énekeltem, és táncoltam. Kicsit megfeledkeztem magamról. Amikor vége lett a számnak akkor vettem észre, hogy mindenki engem néz és vagy négy mobil van elől.
-Ugye nem vettétek fel?- kezdtem kicsit rosszat sejtve. 11 szempár nézett rám mosolyogva. Jaj ne.
-Ugyan Elz. Megfosztanád ettől az élménytől a világot?- jött oda Marci és a kezembe nyomta a telefonját amin elindult a videó.
-Ezt ha felteszitek youtubera, én komolyan kinyírlak titeket- röhögtem, miután végig néztem az előadásomat.
-Jó nyugi. Nem tesszük fel a youtubera.- röhögött Tomi. Elég átlátszó volt. A biztonság kedvéért figyelemmel kísérem a továbbiakban a csatornáikat. Biztos ami biztos. Folytattuk a takarítást ( félreraktam a seprűt, hogy ne essek kísértésbe a továbbiakban) Fél kettőkor végeztünk mindennel. Pazar lett. A hangszerek is csillogtak, por sem maradt sehol. 
-Nem megyünk el kajálni valahova? Éhen halok, ha nem kapok sürgősen ételt- dramatizált Marci. 
-Hozom a furgont és mehetünk- indult a kocsiért Zsombor de Léna megállította.
-Ilyen időben nem veszélyes? Csúszós utak meg ilyesmi?- Léna kapott egy adag kiröhögést. 
-Nyugi, van téli gumi és minden alkatrész a helyén- nevetett Zsombor. Léna egy "Jah, oké" válasszal le is zárta ezt a témát. Mindenki felvette a kabátját és kimentünk a parkolóhoz. Zsombor lassított majd megállt, hogy betudjunk szállni.Na mivel a furgon kettő max 3 személyes ezért a platóra kerültek a többiek. Én Beültem Lénával Zsombor mellé, a többiek meg hátul fagyoskodtak és élvezték az utazást.  Bekanyarodtunk egy gyorsétteremhez, majd mikor megálltunk, kiugrottak a többiek a kocsiból és megrohamozták a kajáldát. Összetoltunk két asztalt és leültünk. Végignéztem az étlapot, de felesleges volt mert tudtam, hogy mit akarok enni. Mindenki leadta a rendelést, majd vártunk. Közben nagyon jól szórakoztunk. Marci Mátét szívatta minden baromsággal. Meghozták a rendelésünket, majd mindenki nekiesett. Mikor mindent sikerült elfogyasztanunk, indultunk is. A fiúk rendezték a számlát, addig mi lányok kimentünk a kocsihoz. A fiúk megérkeztek, majd elindultunk. Vissza a suliba.
Megérkeztünk, majd mindenki kiszállít és az irányt a raktárhoz vette.Zsombor elkapta a karommajd visszahúzott és hosszan megcsókolt.A világ forogni kezdett körülöttem.Csatlakoztunk a többiekhez és letelepedtünk a székeken, fotelben, vagy éppen a földön. Marci a dobok mögé ült és elkezdte ütni a cintányérokat. iszonyat borzalmas volt.
-Hallod Marci, hallás sérült leszek miattad. Hagyd már abba!- Kiáltottam. Mindenki nevetett, Marci pedig abbahagyta a dobolást. Majd elkezdett baszgitározni.
-Én ezt komolyan nem hiszem el- fogtam a fejemet.- Marci egy füzetben több muzikalitás van mint benned- nevettem. 
-Jól van, nem lehet mindenki rocksztár- hagyta abba a zajongást, és tettetett sértődöttséggel csatlakozott hozzánk.
-Tudom, hogy még messze van, de mi lenne ha egy hatalmas koncertet adnánk szilveszterkor?- kérdezte Levi, és zseni vagyok arckifejezéssel nézett  ránk.
-Nem rossz ötlet.- helyeselt Tomi.
-Jah, és mivel már Pesten lakunk itt is tudok lenni.- szóltam én is bele. Mindenki izgatottan kezdett tervezgetni.
-Aha, ez mind szép és jó, de először még legyünk túl a novemberen meg a decemberen. Majd aztán  tervezgessetek- szólt bele Regina.
-Hallod Reg, te mindig ünneprontó vagy- dobta meg Máté egy párnával.
-Te barom. Most ezt miért kellett? - és kész vége. Mindenkiből kitört a nevetés. Regina Mátét kergette egy párnával körbe körbe.  Iszonyat jó hangulatban telt az este további része is. Talán végre minden oké lesz. Remélem.
FOLYT.KÖV 

9 megjegyzés:

  1. Nagyooon jóóó lett <3
    Köviiiiiiiiiii :)

    VálaszTörlés
  2. Melyik filmben van az a kép, amit beraktál a szöveg mellé?
    Egyébként nagyon jó:) Kövii részt♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó, és egyre jobban szakadozik le Szjg-től!! Gratulálok!!!♥♥♥ (L) :*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett mint mindig.! *-* ♥♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik es hamar kovit :3<33

    VálaszTörlés
  6. Szia tudtad hogy megszűnik a Google Reader.? :(

    VálaszTörlés
  7. Szia!Csak azt szeretném kérdezni hogy most lesz ez hogy bloglovin-on lehet látni majd csak az új részeket néhány hét múlva..ugye ott folytatod majd ??:)

    VálaszTörlés
  8. ömmm ma nem lesz rész.amúgy mint mindegyik ez is nagyon szupiii lett.!:)♥*-*

    VálaszTörlés