Nézettség

2013. július 9., kedd

Off-bejegyzés

Haho Blogolvasóim!

Imádlak titeket!♥ Köszönöm az elmúlt hónapok megtekintési és olvasóim létszámát. Eszméletlenül jól esik, hogy ennyien szeretitek olvasni ezt a történetet, amit írok. 
*Hogy egy-egy szereplő külön a szívetekhez nőt. 
*Hogy mindig új részeket követeltek :D
*Hogy van Roli és Zsombor tábor.
*Hogy bármit írok nektek tetszik és olvassátok.
*Hogy türelmesen (vagy éppen nem :D) várjátok a részeket, amiket próbálok, minél hamarabb megírni.
Próbálok mindig valami érdekes részt írni, hogy ne legyen annyira tucat sztori. Sok rossz kritikát és véleményt kaptam már, de nem érdekel, mert vannak olyan blogolvasóim akik szeretik és nem úgy olvassák ezt a történetet,hogy figyelik éppen mi hasonlít  a Szent Johanna Gimihez. Vannak rendszeres olvasóim, akik mindig türelmetlenül várják hogy éppen mi történik Elzel. Szerintem sikerült egy olyan történetet írnom ami nem egy átlagos. Rengeteg csavart és furcsa részt tartalmaz. És ez még csak a kezdet. Mivel nagyon sokan vagytok különböző csoportokban, ahol kértétek, hogy ne legyen vége ezért elárulom, hogy nem hagyom abba. Még rengeteg dolgon át kell mennie a szereplőknek. Váratlan események,bonyodalmak. Most elárulhatnám, hogy mik, de az az igazság, hogy még én sem tudom.:D És ezt szeretem a legjobban. Bármi megtörténhet. Emlékszem egy olvasóm, amikor az a rész volt amikor Roli szülei meghaltak, hogy könyörgött, hogy támadjanak fel. Hát ez sajnos nem fog megtörténni. Na nem akarlak titeket itt untatni ezzel a bejegyzéssel, ezért gyorsan be is fejezem. 
Akkor még egyszer köszönöm nektek, akik olvassák és szeretik a blogomat és azt ahogy írok. Mert ez vagyok én. Az ahogy írok, az én vagyok teljes mértékben. Köszönöm az összes véleményt, kritikát és kommenteket amiket kapok/kaptam.
Szeretlek titeket blogolvasóim ♥

Ui: Sietek az új részekkel :) 
                                       

5 megjegyzés:

  1. Csak magadnak köszönd! Eszméletlen tehetséges vagy! ;) Hamar kövit!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hamarosan jön a kövi rész. Szerintem már holnap :)

      Törlés
  2. szia!:) én tegnap találtam rá a blogodra és nagyon nagyon jo:) már elolvastam az egészet és már nagyon várom a kövi részt:) ááá nagyon jo a kedvenc:D és amugy tényleg néha ilyen SZJG-s érzés van de sztm nem baj:)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett az a bejegyzés ;) Mind1 siess az új részekkel!!! várni fogjuk!!!!!!!!!!!!!< 33333 ♥♥♥♥♥♥♥ (L)(L)(L) :*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tehetséges vagy :) gratu a blogodhoz így tovább :) ♥

    VálaszTörlés