Nézettség

2013. június 16., vasárnap

39.rész

Október 27, Hétfő

A mai nap, anyás nap volt. Mivel amióta hazajöttem nem nagyon volt alkalmam egy jó beszélgetni anyuval, így tegnap este kitalálta, hogy menjünk el vásárolni. Zsombor és apu pedig a közeli tóhoz mentek horgászni. Azt nem tudom, hogy nekik milyen volt a programjuk, de az enyém nagyon jó volt. 
Zsomborék hajnalban indultak. Én még aludtam volna, de Zsombor ezt nem igazán akarta engedni.
-Elz!-adott egy puszit a homlokomra- biztos nem akarsz velünk jönni?- kuncogott halkan.
-Ezt már tegnap este megbeszéltük. Tényleg nem akarsz hagyni aludni?- fordultam felé, és hunyorogva kinyitottam résnyire a szemem. Amúgy hajnali fél öt volt. Csak megjegyezném. 
-Hümm. Nem- csikizte meg az oldalamat, mire felsikoltottam.
-Neee. Ez nem ér- visítottam. Hosszan megcsókolt majd, még egyszer és körülbelül tíz perc múlva el is indult. Én nem mentem le, mivel úgy terveztem sokáig fogok aludni, és ha felkelek nem fogok tudni visszaaludni. Így maradtam.
 Legközelebb anyu jött be és ébresztett fel. Tíz óra volt. Nagy nehezen feltápászkodtam és lementem anyával. A reggeli omlett volt, amit nagyon jól elkészített anyu.
-Na akkor merre menjünk?- kérdezte anyu, majd belekortyolt a kávéjába.
-Hát jó lenne, ha először egy fodrászt keresnénk meg. Már nagyon ráférne a vágás és talán egy kis festés. Utána meg megtámadhatnánk a plázát.-ismertettem az ötletemet, ami anyunak tetszett is csak a hajfestős rész nem igazán. Tizenegy órakor elindultunk. Anyu kocsijával mentünk, mivel a másikkal apuék mentek, és gyalog meg nem akartunk. A fodrászhoz sikerült időpont nélkül bejutnunk. Leültem a fodrászszékbe és a tükörképemet néztem. Már a derekamig ért a hajam, de eléggé töredezett. Rövid hajat eleve nem akartam, így maradt az, hogy csak a végéből vág. Sikerült anyut meggyőznőm, hogy igen is jó lenne egy kis színvilágosítás a hajamnak. Az eredmény nagyon tetszett. Világos haj, frissen vágva. Mosolyogva léptünk ki a fodrászatból és indultunk el a plázába. Rég volt alakalmunk anyuval csak így ketten eltölteni egy kis időt. Sokat beszélgettünk. Mondta, hogy nagyon hiányzok otthonról, beszéltünk a munkáról, suliról, Zsomborról. Meg rengeteg csajos dologról. Egy nagyon szép fölsőt találtam magamnak, amikor a második üzletben voltunk. Vettem hozzá egy farmert és egy új converset is, plusz egy zöld sálat és egy karkötőt. 
-Üljünk be a cukrászdába sütizni- ajánlottam fel anyának, amikor kiértünk az üzletből. Bementünk a kedvenc cukrászdánkba( kiskorom óta ide jártunk) és egy nagy szelet dobos tortával ültünk le egy asztalhoz. 
-Mi a helyzet Zsomborral?- mosolygott anyu, az én fejem meg átvett egy kellemes színt. Anyával régen mindent megbeszéltünk és most sem akartam semmiből kihagyni így elkezdtem beszélni.Csak beszéltem s beszéltem, és beszéltem. 
-Ő most fotográfiát tanul. Hú nagyon ügyes. rengeteg képet készített rólam- áradoztam anyunak aki nagyon örült annak, hogy beavatom a dolgokba. Fél négy felé indultunk haza, mivel Zsombor dobott egy sms-t miszerint apu otthon felejtette a kulcsát és nem tudnak bemenni. Hazafelé a kocsiba bekapcsoltuk a CD-t és anyával üvöltöttük a régebbinél, régebb dalokat. A látvány ami akkor fogadott minket amikor felhajtottunk a kocsifeljáróra, nagyon vicces volt. Zsombor és apu a lépcsőn ült.  Horgász sapka a fejükön, elég fáradt tekintetek, és egy hálónyi hal előttük. Kiszálltunk és kivettük a csomagtartóból a szatyrokat (elég jól bevásároltunk) és odamentünk apuékhoz. Zsombornak adtam egy csókot, majd el fintorodtam.
-Fúj de büdös vagy. tiszta halszagod van- röhögtem.
-Aha. Elég nagy a valószínűsége annak, ha horgászol halszagú lesz az ember.- mosolygott. Bementünk a házba  és letettük a csomagokat. Én felszaladtam a szobámba, hogy megnézzem miket vásároltunk, a többiek meg a konyhába vonultak a halakkal. Zsombor közbe elment lezuhanyozni, mivel megfenyegettem, hogy ha nem teszi meg, akkor kerülni fogom egész délután. Hát nem vagyok kedves? Így ő elment zuhanyozni. Felpróbáltam a ruhákat amiket vettünk és gyors divatbemutatót tartottam anyáéknak, akik a halakkal voltak elfoglalva. Épp egy zöld szettben voltam amikor mentem fel és a folyosón jött velem szembe Zsombor, egy szál törölközőben (!!) vizes hajjal. Woow. Akaratlanul is elvörösödtem, amikor megfogta a kezem és magához húzott.
-Így megfelelek?- kérdezte, nekem meg még jobban lángolt a fejem. Jellegzetes Zsombor-illat amitől rendszerint félájult vagyok.
-Azt hiszem igen- nevettem. zsombor megcsókolt.
-Csini vagy- nézett végig rajtam.
-Köszi- fúrtam a fejem a vállába. Majd bementünk a szobámba. Ő felöltözött én meg át. Átmentem a fürdőszobába. épp a kád felé fordultam mire megláttam a kádban lubickoló halakat.
-Wáááááá- sikoltottam. Pár másodperc múlva Zsombor tört rám. majd meglátta, hogy a halaktól ijedtem meg és elkezdett röhögni. Hát köszi. A pillanatnyi sokkból feleszmélve lementünk a nappaliba, hogy segítsünk, de mivel útban voltunk hamar a tévé előtt kötöttünk ki. Közben eltűntek a halak a kádból és egy szép kis edényben party-ztak tovább. A vacsora természetesen hal volt minden mennyiségben. Mivel imádom a halt örültem neki. A fiúk élménybeszámolót tartottak a horgászosról, amit ők nagyon élveztek, mi anyával meg hallgattuk a roppant "érdekes" (számunkra legalábbis) beszámolót. Zsombor hamar kidőlt, mivel már hajnalok óta fent volt, én pedig még gépeztem. beszéltem msn-en Lénával, majd fb üzit küldött Anett. Fél tizenegy felé már engem is elnyomott az álom így odabújtam Zsomborhoz és elaludtam.
FOLYT:KÖV....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése