Nézettség

2013. június 21., péntek

46.rész

November 6, Csütörtök

Reggel egy nagyon idegesítő dologra ébredtem. Egy telefonból üvöltött valami borzalmas zene.
-Léna kapcsold már ki!- üvöltöttem túl a zenének nem nevezhető dolgot, közben meg ráhúztam a párnát a fejemre.
-Nem nálam szól- kiabálta. Na erre félredobtam a párnát és álmosan felültem. Az asztalon egy idegen telefon rezget és zenélt.
-Kié ez a telefon?- álltam fel és kinyomtam a borzalmat. Megnéztem a háttérképet. Amikor megláttam a háttérképet a szemöldököm a plafonig szaladt.-Mi a ..,?
-Mi az?- jött oda Léna kíváncsian.- Várj, ez te vagy.- tátotta el a száját ő is.
-Igen. De kié a telefon?- kezdtem hisztérikus lenni.
-Talán ha belenézel, megtudod.
-Tudom. De hogy került ide?-törtem a fejem, ami reggel elég nehezen megy. Gyorsan végig nyomkodtam a telefon menüjét és a galériára kattintottam. -Basszus ez Roli telefonja.-esett le az állam.
-Ja, tényleg. Ő volt itt tegnap Marcival. Biztos itt felejtette- értelmezte a dolgokat Léna.
-Aha jó. De miért én vagyok a háttere, amikor Daniellával jár?- még mindig ezen rágódtam. kimentem a fürdőbe és belenéztem a tükörbe. Roli ruhájában voltam. Kiment teljesen a fejemből. gyorsan átvettem a saját ruhám, de előttem lefürödtem, majd felkötöttem a hajam, és készen is voltam. Felkaptam a táskám meg Roli telefonját és átsiettem a suliba. Léna még nem készült el, úgyhogy ő még maradt. Mivel angol volt az első a nyelvibe siettem. Már sokan ott voltak.
-Sziasztok- léptem be a terembe. Megkerestem a tekintetemmel a keresett személyt, majd lassan és nyugodtam odamentem.
-Hali. Ezt a szobánkban felejtetted- tettem le a telefont elé.
-Kösz- és ennyi. Semmi más. 
-Azért valami magyarázattal tartozol- kezdtem el.
-He? Miről beszélsz? Te belenéztél  a telefonomba?- háborodott fel. Még ő van kiakadva. Hát ez jó.
-Inkább hagyjuk.-és ott hagytam. Különben sem érdekel a magyarázata. Leültem a helyemre és figyeltem a körülöttem lévő káoszt. A terembe Levi lépett be. Elég bús fejet vágott. 
-Mi baj Levi?-kérdetem.
-Áá dobott a csaj- mondta és levágta magát a székére. Szóval szakítottak. Pedig jól elvoltak. Szegény. Óra kezdetéig mindenki Levit vigasztalta. Mr. Selfrid ma dolgozattal készült. Nem lett olyan rossz. Meglesz a négyes. Óra végén lementünk a termünkbe. 
-Úúú Elz képzeld- ugrált Kitti. Neki vannak ilyen kitörései néha. Mindig.-Marcival ma elmegyünk az állatkertbe- vidult. Amikor Kitti kiugrálta magát becsengettek.  Már mindenki felkészült hogy agyon szívat minket Szabó, de meglepetésünkre nem ő lépett be a terembe. Az ofőnk volt.
-Szervusztok gyerekek. Ma én leszek veletek a további órákban, mert...-és itt már nem hallottuk, hogy mit mond az ofő, mert mindenki kiabált és őrült. 
-Csönd már!-kiáltottam, mert szegény ofőnek nem nagyon ment. Abban a percben mindenki elhallgatott. Tekintély? Hát valahogy úgy. Az ofőnek sikerült végig mondni a mondandóját. A tanárok ma mind a saját osztályuknak tartanak órát, mert valami fontos mondanivaló van. Vagy nem tudom, nem igazán figyeltem.
-pénteken tartjuk a gólyabált. A részvétel kötelező minden kilencedikesnek. A rendezvényre elegánsan kell érkezni. Mindenki szerezzen egy partnert magának. Ez egy táncos esemény. Ennyi lenne.
-Tanár bá' játszunk valamit. Már tök régen játszottunk- nyafogta Ben.
-Játszhatunk is, de én azt gondoltam, hogy lemehetnétek az udvarra- az ötlet mindenkinek jobban tetszett. A fiúk beálltak focizni, mi lányok meg leültünk a padra és beszéltünk a pénteki bálról.
-Nekem nincs semmi ruhám. el kéne menni a plázába vásárolni-csillant fel Léna szeme.
-Igen nekem sincs semmi ruhám, ilyen alkalomra.- egyeztem bele abba hogy menjünk vásárolni. Így meg is lett a délutáni programunk. A négy órát az udvaron töltöttük. Mi akik nem fociztunk, kicsit fáztunk, de felmentünk egy kabátért és folytattuk a beszélgetést. Kettő órakor négyen lányok, bevettük a várost, hogy ruhát keressünk. Rengeteg boltba voltunk, mire mind megtaláltuk a megfelelő ruhát. Én beleszerettem egy gyönyörű ruhába. Meg is vettem. A lányoknak is nagyon tetszett. Igazán hozzám illő ruhát találtam. Felszálltunk  a villamosra és visszaindultunk. Zsombornak nem mutattam meg a ruhám, mert meglepetésként akartam. Természetesen én Zsomborral fogok holnap megjelenni. Kitti Marcival, Léna Tomiva, Regina pedig.. Nos nem tudom, de holnapig biztos megfenyeget valakit, hogy menjen vele. A kérdés már csak az, hogy ki lesz a szerencsés.
FOLYT.KÖV...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik:)) Jól írsz!!:D

    VálaszTörlés
  2. o istenem.imáom ezt a blogot.nagyon megfogott a faces csoportba találtam rá egy-két napja.és imádom....ez egészről írok most.: Roli ès Elz jó páros lehettek,Rolit nagyon sajnáltam a szülei miatt ès mèg most is.ámbádr ugye csunyan viselkedett Elzzel....a hátteres dolog ne kicsit durva Roli bíztos szereti Elzt...Zsomboral valo kapcsolatuk...hat mindenki ilyet akkarna na jo nem teljesen de naa.:)aranyossak*együtt.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök hogy tetszik. Próbálok sietni az új résszel de nem nagyon akar összejönni. Unalmas részt amit meg összecsaptam nem akarok. Uh próbálok sietni :)

      Törlés