Nézettség

2013. június 18., kedd

42.rész

November 3, Hétfő

Vége a szünetnek. Már nem aludhatok tovább fél hétnél. Nem vagyok otthon már, újra a koleszban. Kételyek és zavaró tényezők. A tegnapi hír, az valami sokkoló volt. Nem kellene, hogy érdekeljen, de nem tudom. valahogy rosszul érzem magam ha erre gondolok. Na mindegy. Én most boldog vagyok. itt van Zsombor. Igen boldog vagyok. Aha, vagy nem?
Lénával elkészültünk és átmentünk a suliba. Olyan érzésem volt mint a legelső nap. Mindenki siet az iskola felé. A sulirádió üvölt, a diákok tombolnak. Felmentünk a termünkbe. Az osztály nagy része már ott volt. Ádám az asztalának tetején ülve olvasott és nem vett senkiről sem tudomást. Kitti és Marci egymással szemben ültek és egymást rajzolták. Tomi amikor észrevett minket felénk jött és megcsókolta Lénát. A helyemre mentem. Mögöttem Roli a telefonját nyomkodta. Ben és Levi valamin röhögött, Máté pedig akkor érkezett. Regina a mappájával csapkodta az asztal és valamit kiabált. Nem nagyon foglalkozott vele senki. Előkotortam a magyar felszerelésem és kinyitottam a füzetem. Átolvastam az előző órai anyagot és próbáltam memorizálni. Az ajtóban Daniella jelent meg. Amint meglátta a keresett személyt elindult. Az őszi divatkollekció rajta és mint egy modell szökkent át a termen és megállt mögöttem. Mivel nem voltam kíváncsi sem Daniellára sem arra amit beszélnek, előrántottam az mp3-am és bedugtam a fülembe. Harócs belépett a terembe. 
-Daniella maga mit keres még itt? Azonnal menjen órára- ordította el magát. Hát ezt a hétfőt is elkezdtük. 
Az Antigoné nem nagyon kötött le az órán. Mikor végre vége lett, szó nélkül felmentem a nyelvibe. Következő két óra angol. 
-Elz várj- kiáltott utánam tomi. Megálltam és bevártam.- Történt valami? Olyan furcsa vagy.
-Nem semmi. Csak kicsit fáradt vagyok. Ez minden- hazudtam.
-Értem. Nincs kedved délután deszkázni a többiekkel?- váltott témát.
-Nem, köszi.Délutánra már van programom- és otthagytam. A folyosón szembe velem pont Zsombor jött. Még ma nm is találkoztunk. gyorsan egy csókváltás és mindketten siettünk órára. Az angol óra hamar elment. Én feleltem. ötöst kaptam. Dupla óra után Kittiékkel mentünk le a büfébe. Vettünk egy halom kaját. Matek órán Szabó Péter tanár úr Reginát felelte, aki hibátlanul megoldotta a feladatot. Majd egy jó kis rajz következett majd egy kevésbé jó töri óra. Mivel ma hétfő van ma vannak a szakok. Hetedik-nyolcadik óra. Éljen. Bementem a terembe ahol már mindenki ott volt. Leültem a helyemre és hallgattam a tanárt. kicsit nehezemre ment,d e túléltem.
-A következő hétre kaptok egy feladatot- na ez is pont jókor.-Párokban fogtok dolgozni. A párokat én jelölöm ki. A feladat pedig egy cikk írása lesz. A párok azért kellenek mivel egymásról fogtok írni. Bármit írhattok ami az alanyról szól. A párok itt vannak. Nincs kérdés? Remek- azzal kiment a teremből. mindenki az asztalon lévő laphoz sietett. Amikor odafértem megkerestem a nevem. Az én párom pedig...neeee..Ádám lett.
-Óriási- tettem a vállamra a táskám. Már csak ez hiányzott. Követhetek egy hétig egy utálatos embert. Tényleg semmi más dolgom nem lenne. Kimentem a teremből. Zsombor várt a suli előtt. Na valami jó a mai napból. Elmentünk sétálni. Megbeszéltük a mai napot. Inkább ő mesélt. Én nem nagyon vettem tudomást a mai napról. Nem maradtunk sokáig, mivel az idő rohamosan rosszabbodik. A szobámba elpakoltam holnapra, rácsörögtem Anettra majd lefeküdtem aludni. Életkedv? Áá hagyjuk.
FOLYT.KÖV... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése