Nézettség

2013. június 16., vasárnap

38.rész

-Ők a régi barátaim- fordultam vissza.
-Nem köszönsz nekik?- kérdezte.
-Nem.- vontam meg a vállam.
-Aha. amúgy ide tartanak- hirtelen megfordult a fejembe, hogy elmegyek, vagy úgy csinálok mintha nem ismerném őket. De az nem az én stílusom. 

Így hát hátrafordultam és megvártam míg odaérnek a mi asztalunkhoz. Elsőként Anett jött közel és ölelt meg. Nem tudtam, hogy ez most mi, mivel haragban váltunk el és nem tartottuk a kapcsolatot tovább. De amikor ott ölelt, elfelejtettem, hogy mi már nem vagyunk barátok. Amikor elengedett mosolyogva nézett rám.
-Szia Elz. Rég találkoztunk. Hogy vagy?- kérdezte. Megdöbbentem Most még is mi van?
-Köszönöm, egész jól.-zártam rövidre.
-Na most  bájcsevegni fogtok? Én ebbe nem vennék részt. Minek jöttél vissza? Tudtommal egy magán iskolába jársz, ahol te vagy a kis sztár- mondta enyhe gúnnyal Szabina. Na ő változott a legtöbbet. Mind kinézetre, mint stílusra.
-Khöm- köhintett Zsombor. A sokktól meg is is feledkeztem, hogy mellettem ül.- zsombor vagyok. Gondolom ti pedig Elz régi osztálytársai.
-Jah- lépett ki Viktor Blanka háta mögül.-Elz, hogy hogy itt vagy?- most akkora bűnt követtem el, hogy már haza sem jöhetek? 
-Tudjátok, még egyenlőre itt lakok. Ebben a városban. Akkor jövök haza amikor akarok. Nektek semmi közötök hozzá. Amúgy Szabina látom te lettél a menő csaj, de majd rájössz, hogy nem sokra mész vele- azzal felálltam az asztaltól és velem együtt zsombor is így tett. Letett egy összeget az asztalra majd kimentünk. Kicsit felkavart, hogy itthon vagyok és a régi barátaimmal találkoztam. 
-Jól vagy?- állt elém Zsombor, és a szemembe nézett.
-Aha, persze. semmi gond- aha tényleg semmi. csak a régi életem. Már hazafelé tartottunk amikor kiabálást hallottunk mögöttünk. 
-Elzaaaa!!- hátrafordultam, és Anettet láttam, ahogy felénk fut. Egyedül volt. Megálltunk és bevártuk Anettet. Kíváncsi voltam, hogy mégis mit akarhat.
-Tudnánk beszélni?- kérdezte amikor beért minket.
-Aha. Nálunk megfelelne?- Anett bólogatott, majd hárman indultunk haza. Út közben Anett olyan volt mint régen. Kedvesen érdeklődött az új sulimról. Az osztályról, hogy milyen Pesten élni. Nagy vonalakban válaszoltam neki, majd én is érdeklődtem.
-Semmi sem olyan mint régen- komolyodott el. Megöleltem, mivel azt láttam jónak. majd tovább mentünk és már zsombor is bekapcsolódott a beszélgetésbe. hazaértünk. Megkértem Zsombort, hogy maradjon egy kicsit lent apuékkal, míg Anettel beszélgetek. felmentünk az emeletre és bementünk a szobámba. Anett leült a babzsák fotelemre (régen is mindig ott ült) én pedig vele szembe a szőnyegre. Pár perc kínos csönd után megszólalt.
-Elz, tudom, hogy nem jól reagáltunk anno, amikor elmondtad, hogy Pesten fogsz tovább tanulni. Megbántam mindent amiket akkor mondtam. Nagyon sajnálom- mondta már könnyes szemmel. Ahogy láttam az elérzékenyült Anettet, görcsbe rándult a gyomrom. Igaz hogy nem a legjobb módon váltunk szét, de attól még mindig a barátomnak tartom. Egy gyerekkori barátságot nem olyan könnyű elfelejteni.-Szeretném ha tényleg megbocsátanál és tartanánk a kapcsolatot. Nagyon hiányzol- mondta ki de ekkor már sírt- szorosan magamhoz öleltem és együtt sírtunk. Majd hirtelen nevettünk fel és töröltük le a könnyinket. 
-Mi történt Szabinával? Teljesen kifordult magából- kezdtem el a beszélgetést, hogy egy kicsit terelődjön a téma.
-Hát amikor elmentél, ő vette át a helyedet. Menő lett, most Viktorral jár, de nem szeretik egymást. Ez inkább érdek kapcsolat. Olyan mindketten menők vagyunk és együtt jobb. Szabina rettentő gonosz lett. Nagyképű. Teljesen ellentéte a régi önmagának- na így már értettem a viselkedését.
-És veled mi van?
-Nem sok. Szabináék társaságában vagyok, bár elítélem a viselkedésüket- még egy órát beszélgettünk, majd Anett szólt, hogy menni kell, mert az anyukájával és a bátyjával mennek vendégségbe.
-A héten még itthon leszel?- állt meg a bejárati ajtóban és visszafordult hozzám.
-Aha. Vasárnap  utazunk vissza.- mosolyogtam- még találkozunk a héten biztosan- majd megöleltem és elment. Jó érzés volt visszakapni a legjobb barátnőmet. Zsombor a tévét bámulta apával. Mivel a Dr. Csont legújabb része volt, amit egyébként nagyon szeretek
, csatlakoztam hozzájuk. Este meg vacsoráztunk majd, elmentünk aludni. Hát ilyen volt ez a nap itthon. Régi barátok, a családi ház, Zsombor.
FOLYT.KÖV...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése