Nézettség

2013. június 17., hétfő

41.rész

November 2, Vasárnap

Az utolsó nap itthon. Ma este ötkor indul a vonatunk vissza a suliba. Olyan jó volt az elmúlt hét. Sok időt töltöttem anyuékkal, Anettel és persze Zsomborral. 
Reggel korán keltünk mert össze kellett pakolni a cuccokat. Anyu segített, mert nem nagyon akart beférni a cuccom abba az egy bőröndbe amit hoztam. És tényleg nem. Még plusz két bőrönd. Nem is gáz, mivel legközelebb csak téli szünetre jövök haza.  Ma átjött Anett is, hogy az utolsó nap velünk legyen. Nagyon megkedvelte Zsombort is. Tök jóba lettünk. Így hárman. A többiekről inkább nem mondanák sokat. Szabina csütörtökön átjött és megkérdezte "udvariasan", hogy meddig szándékozok még maradni. De kedves. Tegnap pedig Anett mondta, hogy nem nagyon tetszik nekik, hogy újra jóban vagyunk. Milyen kedves, aranyos barátaim voltak régen. El sem hiszem.
-Sütöttem kuglófot az útra. A konyhában van. ehettek belőle most is- jött fel anyu az emeletre.
-Úú milyen ízű?- csillant fel Anett szeme. Ja igen. Anett enyhén édesség és süti függő. 
-Csokis.- mosolygott anyu
-Megyek megkóstolni- és már futott is le a lépcsőn.
-Egy keveset hagyj nekünk is- kiáltottam nevetve utána. Lementünk mi is Anett után, hogy együnk mi is egy kicsit. 
-Ani úgy eszel mint aki életében nem evett- röhögött Zsombor. 
-köhi-válaszolt Anett teli szájjal. Mi meg röhögtünk. Amikor végeztünk a kuglóf betermelésében, kimentünk a közeli parkba. Az idő már rohamosan romlik. Itt az ősz. Lehullott levelek az utakon. Nagy széllökések és a hideg. Szerencsére a héten eső még nem esett. A parkban hülyültünk amikor a csitricsapat és Viktor megérkezett. 
-Nocsak, még itt vagytok?-kezdte el a kommunikálást Szabina.
-Képzeld igen. Amúgy értelmes vagy még mindig- szóltam oda neki. Az arc kicsit eltorzult. 
-Remélem egy hamar nem jössz vissza. rontod a levegőt- válaszolt.
-Hallod, nem vagy menő azért mert van kettő pincsid. Szánalmas vagy- szálltam le a mászóról. Zsombor és Anett rám hagyták a beszélgetést, mivel nem akartak beleszólni és úgy látták el tudom intézni magam is.
-Nem nagyon érdekel a véleményed tud meg. Örülök, hogy elmentél és a továbbiakban nem rontod itt a levegőt.- dobta át a haját a vállára. Pláza barbie bekeményített. 
-Szerintem menjünk. Túl sok itt a használt levegő- fordultam Anettékhoz. Egyetértően bólogattak és elindultunk. negyed ötkor kimentünk az állomásra. Anett is velünk jött. Apu nem jött velünk, mert sürgős munka jött neki. Így tőle otthon elköszöntünk. A vonatállomáson ücsörögtünk és vártuk a vonatot. Zsombor vett egy keresztrejtvényt és egy magazint az útra. Begurult a vonat és eljött a búcsú. zsombor megköszönte anyának a vendéglátást, Anettet meg megölelte és feltette a csomagokat. Addig én is elköszöntem.
-Mindennap írj majd és telefonáljatok.- ölelt meg Anett.
-Persze, de te is jelentkezz. Sok szerencsét a csitricsapathoz- röhögtem. Majd anyához fordultam.
-Anyuu- öleltem át.- majd gyertek fel néha Pestre meglátogatni. Szeretlek titeket-mondtam. Anyu nyomott egy puszit a fejemre majd felszálltam a vonatra. Zsomborral az ablakhoz mentünk és integettünk. Elindultunk. Olyan volt mikor legelőszőr indultam fel Pestre. Csak a körülmények változtak. Az úton kivégeztük a két újságot, majd laptopon néztünk egy filmet. Este kilencre értünk fel a városba. Zsombor apukája jött értünk az állomásra. A koleszban elváltak útjaink Zsomborra. Léna már a szobába volt.
-Wíííí. végreee- futott hozzám Léna és megölelt.-Na mesélj milyen volt?- ugrált. lepakoltam a bőröndöket és elkezdtem a beszámolót. Amikor végeztem Léna mesélt a szünetéről. Kitti is átjött hozzánk és hárman örültünk egymásnak. Kittiék elutaztak a szüleivel Kecskemétre, majd Marcival töltött időt. Lénától megkérdeztem mit tud Roliról, mert hát Tomi biztos mondott valamit.
-Hát az a helyzet, hogy barátnője van- mondta Léna, nekem pedig leesett az állam. Mi? Rolinak barátnője van? OMG:!
-És kivel jár?-kérdeztem a sokk után.
-Nem éppen a legjobb választással.- fintorgott Léna.
-Mondjad már- kezdtem hisztérikus lenni.
-Daniellával- nyögte ki. Hirtelen nem tudtam mit mondani. Teljesen lefagytam. Hogy Roli és Daniella? Ez valami vicc? Jézusom.
FOLYT.KÖV...


1 megjegyzés: