Nézettség

2013. június 8., szombat

Huszonhetedik rész

Szeptember 30, Kedd

Ma már Roli is jött suliba. Úgyhogy Tomival az ajtóban vártak minket. Léna kicsit náthás lett, de amúgy szokásos reggelnek tudtuk be ezt is. Roli nem igazán vett tudomást a környezetéről. Néma csöndben vonultunk át a suliba. Az osztályba éppen Regina és Máté veszekedtek. Ez mindennapi, mivel Regina és Máté enyhén szólva utálják egymást. Már nem is tudjuk min vesznek össze, csak legyintünk egyet, majd ők ketten elintézik elven. Ha már kedd, akkor dupla magyar örömömre. Néma csendben behúzott nyakkal ültem a helyemen és néztem a körülöttem lévő káoszt. Majd kinyílt az ajtó, és nem Harócs lépett be a terembe, hanem az ofő. Na akkor fellélegezhetek.
-Gyerekek, Harócs tanár úrnak közbejött valami, ezért én helyettesítem. Kérlek foglaljátok el csendben magatokat.- foglalt helyet a tanári asztalnál az ofő.
-Nincs Harócs? Ez az!!- ugrott fel a pad tetejére Marci. Ez kész. Mindenki röhögött miközben Marci elkezdett öröm táncot táncolni az asztal tetején! Mi pedig szakadtunk a röhögéstől. A ofő megkérte Marcit, hogy fejezze be a táncot(?), és foglalja el magát csendben. Hátrafordultam Rolihoz, de ő a padon feküdt és a zenelejátszóját max hangerőn hallgatta. Hát jó. Odamentem Kittiékhez és beszélgettünk. Kitti megmutatta a tegnapi rajzát amit rajzszakon csinált. Nagyon szép rajz volt. Egy lány ült a padon egyedül magányosan. A rajz fekete fehér volt, de nekem nagyon megtetszett.
-Neked adom- mosolygott rám Kitti. 
-Húú tényleg? Köszönöm, ki is rakom a szobámba.- virultam. 
-Elz, mi van Rolival? Elég furcsa.- szólalt meg Léna. átnéztem a vállam fölött, és ugyanazt láttam amit az előbb. Roli a padon alszik zenelejátszóval. Ami mondjuk ki normális is lenne, ha nem szokott volna Roli ilyenkor a többiekkel hülyülni vagy velem beszélgetni, vagy együtt hallgatni a zenét. Megvontam a vállam és visszafordultam.
-Nem tudom. nagyon megviseli a szülei halála.- válaszoltam. A két lyukasóra hamar eltelt. matattam a táskámba majd odafordultam Rolihoz.
-Kérsz valamit a büféből?- kérdeztem, Roli meg feltápászkodott a székről majd megrázta a fejét és kiment. Hát jó. Lefutottam a büfébe, hogy minél kisebb sort keljen kivárnom. Majd egy sprite-al és egy pereccel indultam vissza. A lépcsőn felfelé elbambulta és nekimentem valakinek.
-Bocsi ne haragudj- néztem fel és megláttam egy srácot aki mosolygott. Még nem láttam, ami nem vészes mivel nem nagyon teszem ki a lábam az osztályból. 
-Semmi baj. Megesik ez néha- mosolygott rám majd kikerült. Hűű elég helyes srác volt. Felmentem az osztályba. Leültem a helyemre és a fejem fölött repült el egy üres üveg. Mivel pont lehajoltam, nem engem talált el. Roli volt az akit eltalált az üveg.
-Ki volt ez a *****? (cenzúra)- ordította. Roli nagyon idegesnek látszott, így még nem láttam soha.
-Bocs haver. Nem akartalak eltalálni- ilyet meg Ben. Roli felkapta az üveget és teljes erővel hozzávágta Bencének.
-Roli te megvesztél? Véletlen volt!Mi ütött beléd?- kerekedett el a szemem teljesen. Nem vall Rolira hogy ilyen miatt ilyet tenne. vagy csak én nem ismerem? Roli nem válaszolt, kicsörtetett a teremből. Odamentem Benhez hogy megnézzem jól van-e.
-Jól vagy?- hajoltam le hozzá.
-Aha persze. Semmi vész- legyintett. Felálltam és kimentem Roli után, de nem találtam. Juci néni jött a folyosón. A fenébe. Visszamentem, majd leültem a helyemre. Nem volt nagy kedvem az ének órához. Egy papír galacsin repült az asztalomra. Körbenéztem, hogy honnan jöhetett, majd kinyitottam.
Elz! Roli nagyon furán viselkedik napok óta. Beszélj vele. Szerintem gáz van. Tomi. Elolvastam az egy sort majd gyorsan válaszoltam.
Persze hogy gáz van. A szülei meghaltak. Így jön ki rajta ez az egész.  Írtam majd visszadobtam Tomi padjára. pár pillanat múlva jött is a válasz.
Ezt tudom, de ez nem normális viselkedés. Most is hova tűnt? Tegnap egész napra lelécelt. Este is elment és mikor visszajött enyhén áradt belőle a pia szag.  Hogy mi? Elment az éjszaka és piált? Ezt nem hiszem el. Hátrafordultam Tomihoz, és puszta szem kontaktussal megbeszéltük a dolgokat. Beszélnünk kell Rolival. A többi órára sem jött vissza Roli. Tomival megbeszéltük, hogy délután beszélünk a fejével, mert ez így nm mehet tovább. A többi óra lassan de elment valahogy. Matekon tovább mentünk az anyaggal, angolon fordítottunk. Dupla tesin pedig terem köröket futottunk, sokak örömére. Az öltözőben Daniella furcsán méregetett, de nem igazán  foglalkoztam vele. Nagyobb bajom is van nála. Roli, és ő fontosabb mint hogy Daniellával rivalizáljak.
FOLYT.KÖV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése